شناسایی 290 بیمار جدید مبتلا به بیماری عروق کرونر در اصفهان / هشدار برای کاهش رعایت پروتکل ها


به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز دوشنبه 15 فروردین لغایت امروز 15 فروردین ماه 1201 بیمار مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند که از این تعداد 290 بیمار مبتلا به ویروس کرونا وی در اصفهان شناسایی شد و در آن مدت 83 نفر در بیمارستان بستری شدند.

در حال حاضر 297 بیمار مبتلا به عروق کرونر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 66 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 91 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 24 ساعت گذشته چهار مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش شده است که دو نفر از آنها قطعی و دو نفر مشکوک هستند.

همچنین بر اساس اعلام این سازمان، از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون یک میلیون و 439 هزار و 724 بیمار قطعی و مشکوک به عروق کرونر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارجاع شده اند که از این تعداد 485 هزار و 269 بیمار خاص، عروق کرونر بوده اند.

از ابتدای این همه گیری تاکنون 18 هزار و 262 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به بیماری عروق کرونر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کرده اند که از این تعداد 11 هزار و 622 مورد تأیید و 6 هزار و 639 نفر مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب هستند.

READ  ایجاد کمیته توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت های مدارس و مراکز غیردولتی است.

137 هزار و 125 بیمار عروق کرونر بهبود یافته از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

به گفته کارشناسان بهداشت، رعایت پروتکل های بهداشتی در بین اصفهانی ها کاهش یافته است با توجه به آغاز سفرها به این استان و ازدحام جمعیت در نقاط مختلف، پیشنهاد می شود مردم همچنان بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی تاکید کنند. چون تاج هنوز زنده است.

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا