سیروان خسروی، با فیلم مردم، کلیپ می‌سازد


سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ اولین کنسرت خود را در سال 1401 شامگاه پنجشنبه 4 فروردین ماه دو بار در یکی از تالارهای پایتخت در منطقه سعادت آباد تهران برگزار کرد.

یکی از ویژگی های این کنسرت تمرکز گروه اجرایی بر روی تیراندازی در حین اجرای آهنگ ها بود که به گفته سیروان خسروی قرار است با فیلم های دریافتی ویدئوهای جدیدی ساخته شود. این بهانه ای شد تا او از هوادارانش بخواهد در طول برنامه و شبی که او آن را «شب ویدیوی جدید سیروان» نامیده بود، او را همراهی کنند تا عکس ها با حسی متفاوت بگذرند.

سیروان خسروی بازیگر سریال «حرفه ای» در این کنسرت آهنگ های منتخبی از آلبوم های «فکر کردی برو»، «ساعت 9»، «جاده رویاها»، «بیمرز» و «مونولوگ» را اجرا کرد که از 2005 تا 1399 در فواصل زمانی متفاوت به مخاطبان ارائه می شود.

سیروان خسروی در این کنسرت که به همت محمد خاتم پور برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که بعد از دو سال با شما مخاطبان در پایتخت آشنا شدم، زمانی که کنسرت ها به دلیل تاج از وضعیت خوبی برخوردار نبودند. البته امیدوارم از این به بعد شرایطی فراهم شود که بتوانم کنسرت های شهرستانی را شروع کنم تا بتوانم در شهرهای دیگر ایران هم اجرا داشته باشم و در خدمت علاقه مندان باشم.»

259259


منبع

READ  پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز بزرگداشت عطار نیشابوری
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا