سکوت گواردیولا شکست – خبرآنلاین


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; منچسترسیتی در شرایطی با نتیجه 3-1 مغلوب رئال مادرید شد که تا آخرین ثانیه ها مانع از صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا و در آستانه دیدار مقابل نیوکاسل در لیگ برتر، پپ گواردیولا در نشست خبری حاضر شد و گفت فصل آینده سیتی دوباره برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد.

پپ گواردیولا گفت: ما بعد از بازی مقابل رئال مادرید با یکدیگر صحبت نکردیم. هیچ کلمه ای نمی تواند به آنچه همه ما احساس می کنیم کمک کند. این فقط یک مسئله زمان است که باید تا حد امکان خوب بخوابیم و به هدف بعدی فکر کنیم. فردا اولین روزی است که دوباره با هم هستیم، تا پایان دوران حضورم در شهر، احتمالاً این یکی از لحظاتی است که به حضور در این باشگاه و سازمان بسیار افتخار می کنم و تا آخرین روز تلاش خواهم کرد. اینجا.

من خودم را قهرمان نمی دانم، به نیوکاسل فکر می کنم و روی تیم و ادی هاو تمرکز می کنم. بهبود یافته ایم، بهتر از دیروز هستیم و فردا بهتر از امروز خواهیم بود. فوتبال همین است، دو هفته سخت داریم و البته سرنوشت فصل در دستان ماست.

می دانم که بازیکنان چقدر در تمرینات و مسابقات شرکت خواهند کرد و در این شکی ندارم. 89 دقیقه یک گل جلو بودیم و در آستانه فینال بودیم. رئال مادرید سال هاست که این کار را انجام می دهد و با توجه به سابقه این تیم همیشه به موفقیت اعتقاد دارد. بازیکنان بزرگی مانند آلفردو دی استفانو، فرانسیس پوکاساس، رائول، کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین در تیم حضور دارند و همه این مهاجمان می‌دانند چه باید بکنند.

READ  ۶ پرسپولیسی علیه استقلال - خبرآنلاین

به همین دلیل آنها همیشه تا آخر می جنگند و این بخشی از تاکتیک های رئال مادرید است. ما باید تا آنجا که ممکن است شرایط را مدیریت کنیم. می‌توانستیم بهتر باشیم، اما آسان نیست. چون ما مقابل رئال مادرید بازی می کنیم و این ممکن است فصل آینده مقابل بارسلونا اتفاق بیفتد.

فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل های آینده: «نمی دانم. این سوالی است که نمی توانم به آن پاسخ دهم زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است. شیخ منصور در سال های اخیر این باشگاه را نخرید و روی این امکانات سرمایه گذاری نکرد، در حالی که فقط قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بود، این کار را برای حضور در تمامی رقابت ها انجام داد و برای رقابت، لیگ قهرمانان اروپا هدف اول و آخر است. ما می خواهیم آن را ببریم، اما هیچ کس نمی داند که آیا این اتفاق می افتد یا نه.

ما باید در همه مسابقات شرکت کنیم و این برای ما افتخار است اما مردم قدر زحمات این باشگاه را نمی دانند. برای من شگفت انگیز است که دوباره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم و برای پیشرفت و رقابت با یک تیم بزرگ در داخل و خارج از کشور گام بردارم. رئال مادرید شایسته صعود و شایسته این موفقیت بود. ما بهترین بازی را انجام می دهیم و سعی می کنیم با همه تیم ها رقابت کنیم.

این برعکس آن چیزی است که مردم فکر می کنند. مردم می گویند اگر این دسته از بازیکنان یا گواردیولا عنوان قهرمانی را کسب نکنند، بازنده خواهند شد، اما من کاملا مخالفم. ما می دانیم که رسیدن به این اهداف چقدر دشوار است.

READ  آشنایی با دوستان و خانواده رونالدو/عکس

واکنش گواردیولا به ستاره های سیتی: بازیکنانم می خواستند در فینال بازی کنند و من عملکرد تیم را تحسین می کنم. به لیورپول و رئال مادرید تبریک می گویم و آنها شایسته صعود به فینال هستند. فصل بعد تلاش خواهیم کرد و اگر نتیجه نداد، دوباره تلاش خواهم کرد.

من بازیکنان را قضاوت نمی کنم و آنها باید خودشان این کار را انجام دهند، اما نظر من نسبت به آنها تغییر نمی کند زیرا می دانم رسیدن به فینال چقدر سخت است. آیا رئال مادرید لیاقت حضور در فینال را ندارد؟ اتلتیکو مادرید در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد و اگر کمی شانس بیشتری داشت به نیمه نهایی می رسید. من به آنها نمی گویم این شکست را فراموش کنند. هنوز بازی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا را به یاد دارم، یک اینچ فاصله تا رحیم برای گلزنی در بازی مقابل آژاکس. یک مربی چیزهای خوب را به بازیکنان یادآوری می کند و ما به آن علاقه داریم. بردن جام ها عالی است، اما فصل بعد آنها را فراموش می کنید و نام دیگری در لیست برندگان و بازنده ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا