سعودی ها به جنایات یمن اعتراف کردند

پایگاه اینترنتی خبرگزاری یمن امروز (دوشنبه) به نقل از اظهارات اخیر محمد الجابر سفیر عربستان در یمن مبنی بر تلاش ریاض برای بازگرداندن ارزش نفت و گاز یمن به بانک مرکزی عدن نوشت: در هشت سال جنگ، یمن از همسایگان خود عربستان سعودی و امارات آسیب دیده است، صدها هزار کودک به دلیل کمبود مواد غذایی به دلیل محاصره و قحطی جان خود را از دست داده اند و مردم یمن در معرض نقض بی پایان حقوق بشر علیه آل سعود قرار دارند. و آل نهیان.

خبرگزاری یمن افزود: مشکل جنگ اقتصادی که مردم یمن از آن رنج می برند این است که جنگ پنهانی نیست، اما کشورهای ائتلاف متجاوز به جرأت اذعان می کنند که پشت قحطی یمن و عواقب قانونی یا انتقام آن هستند. مردم یمن. «آنها نمی ترسند.

آخرین پیامد ذهنیت سعودی ها در گرسنه نگه داشتن مردم یمن اعتراف محمد الجابر سفیر عربستان در یمن بود که دیروز (یکشنبه) در توییتی از مذاکره او و خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان در این سفر که با یمن انجام شد، خبر داد. آمریکا ارزش نفت و گاز یمن را به بانک مرکزی عدن بازگرداند.

رسانه‌های یمنی افزودند: این اظهارات موضوع جدیدی است که می‌تواند به تاریخ طولانی اعترافات سعودی به جنایات آشکار علیه مردم یمن بیفزاید و پرسش‌های اساسی را ایجاد کند که تبلیغات آمریکا به دنبال افشای واقعیت جنگ یمن تا آن زمان است. عاملان جنایاتی را که بشریت را رنج می دهد پنهان کنید.

سؤالات اصلی این است که ارز یمن چگونه وارد عربستان شده و چه قانونی اجازه آن را می دهد؟ و چرا عربستان در حال مذاکره با آمریکا برای احیای حقوق مردم یمن است؟ و چرا ریاض در مورد مجسمه های تاریخی که در عدن برپا کرد با دولت صحبت نمی کند؟ .

READ  سعودی ها در حال تلاش برای ساخت یک پهپاد هستند

خبرگزاری یمن با اشاره به اینکه هیچ جنایتی مانند مردم یمن با همدستی شرم آور سازمان ملل، بدون توجیه اتفاق نمی افتد، این سوال را مطرح کرد که بهانه های کشتار دسته جمعی ائتلاف علیه مردم یمن چیست؟ و چگونه ثروت کشور فروخته می شود در حالی که مردم آن گرسنه هستند؟ .

رسانه های یمنی با اشاره به اینکه تصمیمی برای بازگرداندن بخشی از پول های دزدیده شده به مردم یمن به رهبری عربستان سعودی گرفته می شود، اعلام کردند: سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل متحد تمام قوانین و هنجارهای بین المللی را به طرز وحشیانه ای علیه مردم یمن نقض می کنند. او نیروهای ائتلاف را در واشنگتن زیر پا گذاشته است، آنها زیر پا گذاشته شده اند و مردم یمن حق دارند تمام خشم خود را بر سر کسانی که جانشان را گرفتند و آنها را کشتند فریاد بزنند و بی شرمانه اعتراف کنند که در حال مذاکره با واشنگتن برای بازگرداندن تعدادی از یمنی ها هستند. پول

عربستان سعودی در 26 آوریل 1994 در قالب ائتلافی متشکل از چند کشور عربی از جمله امارات با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت از یمن، فقیرترین کشور عربی، تهاجم گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد. رژیم صهیونیستی

برخلاف انتظار عربستان، حملات آنها به سنگر مقاومت یمن اصابت کرد و پس از هفت سال ثبات و حملات دردناک یمن به عمق خاک عربستان به ویژه در تاسیسات آرامکو، ریاض به امید خروج از جنگ یمن مجبور به پذیرش آتش بس شد.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا