سریالِ «تازه واردِ» تلویزیون – خبرآنلاین


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سریال اپیزودیک تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد این روزها مراحل پس از تولید شامل تدوین، صداگذاری، ساخت موسیقی و جلوه های ویژه بصری را سپری می کند که به زودی به پایان می رسد. آماده نمایش

تدوین این اثر بر عهده علی گورانی و حسن حبیب زاده است و احسان افشاریان طراحی و ساخت صدای «تازه وارد» را بر عهده دارد. امید روشن بین و علی روحانی نیز موسیقی این سریال را ساختند و یحیی محمدعلی و علی نوروزی به تصحیح رنگ و نور پرداختند. محمد رحمه چی و صادق لطفی زاده نیز مسئولیت جلوه های ویژه بصری را بر عهده دارند.

هشت کارگردان جوان یازده قسمت از جمله حسن حبیب زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی ساخته شده اند.

تولد موضوعی «تازه وارد» است که در ژانر خانوادگی-اجتماعی خلق شده است. این اثر اپیزودیک همچنین به وضعیت اسفبار خانواده هایی می پردازد که آرزوی بچه دار شدن دارند.

رضا بنفشه خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمد زند، علی عامل هاشمی، شیوا خسرو مهر، شیوا خنیاگر، زهرا داوودنژاد، مریم خدارحمی، الهام طهموری، محمد نادری، خیام بهریها هوشهوک، زهرای کاریم، سالارشهد. هادی دیباجی، ناهید عساکره، شکوفه عزیزی، بیژن خراسانی، هادی شیخ‌الاسلامی، نگین فیروزمنش، محمدجواد طاهری، حامد احمدجو، همنه احمدجو، حامد احمد، حامد احمد جعفر نهمد سجادیان بازیگران اصلی این سریال هستند.

57245


منبع

READ  اضافه شدن مهران احمدی و دختر زنده‌یاد علی سلیمانی به «خوشنام»
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا