سربازی مانع بازگشت دو لژیونر تیم ملی به لیگ ایران می شود؟


بر اساس گزارش ها مربعدر روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در رسانه های مختلف منتشر شده است. تیم فوتبال پرسپولیس منتشر شده است شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی با پورعلی گنجی به توافق نهایی رسیده و به نظر می رسد باید فصل آینده این بازیکن را در لباس پرسپولیس ببینیم. یکی دیگر از بازیکنانی که برای حضورش در پرسپولیس مطرح است، علیرضا بیرانوند است. به نظر می رسد علاوه بر هواداران و کادرفنی پرسپولیس، خود بیرانوند هم دوست دارد دوباره پیراهن قرمز را به تن کند. اما در این میان وضعیت او با پورعلی گنجی متفاوت است.

علیرضا بیرانوند در حال حاضر به صورت قرضی برای بووه پرتغال بازی می کند و قراردادی دو فصلی با آنتورپ بلژیک دارد. بنابراین برای پیوستن به پرسپولیس باید رضایت نامه باشگاه آنتورپ را جلب کند. هنوز مشخص نیست این دو بازیکن به پرسپولیس خواهند پیوست یا خیر. اما نکته قابل توجه وضعیت نابسامان نظامی است که پرسپولیسی ها توجه زیادی به آن نداشتند. لازم به ذکر است طبق قانون تیم های ملی تا پایان 30 سالگی از خدمت سربازی معاف هستند. اما بعد از آن سن باید به سربازی بروند.

اما نکته قابل توجه در مورد علیرضا بیرانوند این است که طبق قانون نظام وظیفه از آنجایی که وی متاهل و دارای دو فرزند است می تواند برای حل مشکل سربازی و آزادی اقدام کند. با توجه به این مشکل یکی از دغدغه های پرسپولیس برای فصل آینده برطرف می شود و بیرانوند می تواند بدون مشکل به پرسپولیس بپیوندد.

READ  فدراسیون فوتبال جریمه می شود؟

اوایل فصل جاری حسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازیکنان استقلال به شدت حاشیه ساز شدند و هواداران استقلال از این موضوع گلایه داشتند. حالا با توجه به اتفاقاتی که برای دو بازیکن سابق استقلال افتاده و احتمال آمدن این دو ملی پوش به پرسپولیس حساسیت ها بیشتر شده است.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا