رکورد تاریخی پرسپولیس در حواشی دربی گم شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; پرسپولیس و استقلال هر دو رکورد 10 دربی بدون شکست را در گذشته دارند و این تعداد بی باخت ترین رکورد دو تیم بزرگ تاریخ پایتخت است. استقلال از 25 خرداد 90 و پیروزی 1-2 در فینال لیگ قدس مقابل پرسپولیس تا 18 مهر 96 و شکست گل دقایق پایانی ادموند بزیک مقابل پرسپولیس هرگز به رقیب دیرینه خود نباخت.

اما 15 سال بعد این بار پرسپولیس در 10 دربی مقابل استقلال شکست خورد. از 13 بهمن 90 و پیروزی تاریخی پرسپولیس، این تیم با هت تریک ایمون زاید تا شکست مقابل استقلال با سرمربیگری علیرضا منصوریان در 24 بهمن 95، پرسپولیس 10 بار مقابل رقیب دیرینه خود شکست نخورد و به … رکورد استقلال

اما با تساوی در بازی دیروز، حالا پرسپولیس در 11 دربی اخیر در دیدارهای رسمی مقابل استقلال شکست نخورده و از این حیث رکوردی تاریخی به نام خود ثبت کرده است. آخرین شکست قرمزها در دربی به اسفند 96 با گل وریا گفوری برمی گردد. البته در این مدت پرسپولیس در دو دربی با ضربات پنالتی شکست خورد که طبق قوانین فیفا شکست محسوب نمی شود. همچنین یک قهرمانی در سوپرجام سال 97 به دستور کمیسیون انضباطی در صورتجلسه این تیم ثبت شد.

بیشتر بخوانید:


منبع

READ  حسرت کریم باقری پس از شکست پرسپولیس/عکس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا