رونالدو را جایگزین لواندوفسکی کن!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; روبرت لواندوفسکی تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد فصل آینده با چالش جدیدی خارج از بایرن روبرو شود. هدف او نیز بارسلونا است و پس از گفتگو با ژاوی هرناندز متقاعد شده است که می تواند به موفقیت های خود در بارسا ادامه دهد.

ستاره لهستانی با باشگاه دیگری وارد مذاکره نشده و منتظر تصمیم نهایی بایرن مونیخ است. شنیده ها حاکی از آن است که بایرن تا زمانی که بهترین جانشین خود را پیدا نکند به او اجازه جدایی نمی دهد. لواندوفسکی تا سال 2023 قرارداد دارد و هزینه انتقال او تا 40 میلیون یورو خواهد بود.

در روزهای اخیر از چند بازیکن به عنوان جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ نام برده می شود که شاید مهمترین آنها روملو لوکاکو، تیمو ورنر و البته سادیو مانه باشد. با این حال جذب برخی از این بازیکنان و سایر گزینه ها برای بایرن مونیخ آسان خواهد بود. در ساعات اخیر اما شایعه شده که ستاره سنگالی لیورپول قصد جدایی و جدایی از قرمزها را دارد.

MEN (منچستر ایونینگ نیوز) در این رابطه اظهارنظر جالبی کرد. رسانه های نزدیک به باشگاه های منچسترسیتی مدعی هستند که خورخه مندز، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو به فوق ستاره پرتغالی پیشنهاد جانشینی روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ را داده است.
رونالدو همچنان با شیاطین سرخ قرارداد دارد و اریک تانهاخ سرمربی جدید این تیم اخیرا تاکید کرده است که می خواهد او در اولدترافورد بماند و بعید به نظر می رسد که شایعه حضور CR7 در بایرن به حقیقت بپیوندد.

READ  جدال بارسلونا با آینتراخت برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا