رهبر کره شمالی در مراسم تشییع تاجگذاری شرکت کرد / عکس

به گزارش آسوشیتدپرس، پس از تایید رسمی شیوع این بیماری در کره شمالی، این کشور ادعا می کند که قربانیان به دلیل “تب شدید” جان خود را از دست داده اند. رسانه های دولتی همچنین امروز گزارش دادند که 2.8 میلیون نفر به “تب ناشناخته” مبتلا شده اند، اما تنها 68 نفر از اواخر آوریل جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز یکشنبه در مراسم تشییع جنازه مارشال ارتش خلق کره، هیون چول هی، که نقش کلیدی در انتخاب پدر کیم جونگ اون به عنوان رهبر در اواخر سال 2011 داشت. طرف بعدی درگیر بود.

گفته می شود که این “بزرگترین تشییع جنازه” در کره شمالی از زمان مرگ پدر رهبر کره شمالی است.

در جریان تشییع جنازه، اکثر شرکت کنندگان به جز کیم جونگ اون و گارد تشریفات، ماسک به چهره داشتند.

کیم جونگ اون معتقد است که برگزاری مراسم تشییع جنازه باشکوه برای مقامات، به ویژه کسانی که به خانواده کیم خدمت کرده اند، «وحدت ملی» را تقویت می کند.

رهبر کره شمالی در مراسم تشییع تاجگذاری شرکت کرد / عکس

خبرگزاری مرکزی کره شمالی از 167650 مورد جدید تب در 24 ساعت گذشته خبر داد. رقمی که نسبت به هفته گذشته (390 هزار) کاهش چشمگیری داشته است.

کره شمالی برای مبارزه با این بیماری همه گیر، قرنطینه عمومی و سفر شهر به شهر را ممنوع کرده است، اما فعالیت های اقتصادی، صنعتی و صنعتی به دلیل مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

سازمان جهانی بهداشت نیز از کره شمالی خواسته است اطلاعات بیشتری در مورد این بیماری به اشتراک بگذارد، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

READ  هیچکس حق ندارد اسم فرزندش را دختر رهبر کره شمالی بگذارد!

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا