رضا کیانیان: تهران حالا می‌فهمد خوزستان این همه سال چه کشیده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا کیانیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکس ها و فیلم های متعددی را با هشتگ « #غبار_و_غبار #خوزستان_تنها_نیست #فروتنش_شهرهاست منتشر کرد.

«امروز برای اولین بار با محمد تکدیر در دفتر مجله فیلم امروز بودم. دفتر عباس یاری. وقتی نشستم، یک لایه نازک خاک روی میز بود. تعجب کردم چیزی نگفتم صورتم را با دستمال پاک کردم. هوشنگ گلمکانی که وارد شد، به تفریح ​​نشست. گفت چرا میز پر از خاک است! عباس گفت دیشب گرد و خاک همه جا را گرفته بود و به پنجره اشاره کرد و ادامه داد که باید هر صبح و عصر گرد و غبار را تمیز کنیم. آسمان پر از غبار بود. گرد و غبار امروز در آستانه هجوم به تهران است.
یکی از دوستانم که ساکن اهواز است عکس پاهایشان را روی فرش برایم فرستاد! و ما هر روز این را می نویسیم. حالا تهران می فهمد که خوزستان در این سال ها چه چیزی را تحمل کرده است!
نیم ساعت بعد احساس کردم گلویم پر از خاک است.
دوستی، پس از مرگ دیوید، او پرسید چرا سرطان اینقدر افزایش یافته است؟ جواب دادم: اصلا سوالی هست؟
من هشدار دادم که چندین سال است که یک محیط بان هستم. کارشناسانی که ده ها سال است منحرف شده اند، اما کارمندان در جاهای دیگر.
این ویدیو از جعبه روی میزی است که دور آن نشسته بودیم! به یاد داشته باشید، این اولین راه است. طوفان نمک دریاچه ارومیه در راه است.

رضا کیانیان: تهران از قبل می‌فهمد که خوزستان در این سال‌ها چه چیزی را تحمل کرده است!

259259


منبع

READ  مسعود فراستی، بهروز افخمی و دیگران در مورد نادر طالب‌زاده چه می‌گویند؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا