رشد صنعت یکی از اولویت های اصلی مدیران استانی است


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی علایی استاندار قزوین عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور فعالان صنعتی استان و مسئولان اقتصادی و صنعتی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: مدیران اقتصادی استان به ظرفیت های صنعتی استان واقف هستند و با توجه به حضور شهرهای بزرگ صنعتی و تولیدکنندگان پیشرو و اهمیت مشکل تولید، رشد صنعت یکی از اولویت های اصلی استان است. فرمانداران

وی افزود: مدیران اقتصادی استان دغدغه رفع مشکلات حوزه صنعت را دارند و در صورتی که مشکل در حیطه اختیارات استان نباشد، پیگیری های لازم با حضور نمایندگان مردم در شورای اسلامی انجام می شود. برای رفع تنگناها

علایی با اشاره به اینکه انتظار داریم فعالان حوزه صنعت استان مشکلات را به مدیران منعکس کنند، گفت: یکی از فضاهای قانونی و تعاملی برای حل این مشکلات و رسیدگی به موضوعات مختلف، شورای گفت و گوی دولت و دولت است. بخش خصوصی که انتظار می رود فعالان بخش خصوصی را با شورای گفت و گو پیوند دهد، باید حفظ و تقویت شود.

استاندار قزوین مدیران اجرایی استان را شریک اجتماعی فعالان اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: هیچکس حق ندارد نحوه تلاش مدیران ما برای توسعه بنگاه های اقتصادی کلان و خرد استان را زیر سوال ببرد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: باید در فضای همدلی و با همکاری دستگاه های مختلف و با تفاهمی که بین همه مدیران استان وجود دارد برای رونق صنعت و اقتصاد تلاش کنیم. و ما یک تناقض داریم.

وی گفت: در شرایط سخت باید برای کنار هم بودن قدم برداریم و معتقدیم تلاش فعالان اقتصادی و تصمیماتی که در حال انجام است و با توجه به اقدامات دولت، قطعا شرایط آینده مساعد است.

READ  تولید و تحویل 3600 گونی آب به مناطق سیل زده الیگودرز

علایی بخش انرژی را یکی از دغدغه های اصلی کشور می داند و می افزاید: اگر وقفه هایی در مصرف منازل مسکونی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، این به دلیل ایجاد ظرفیت تولید برق توسط دولت است.

نماینده عالی دولت استان گفت: در حوزه انرژی با راه اندازی اولین شهر انرژی کشور در استان قزوین ظرفیت هایی ایجاد می شود که می تواند با تلفیق سایر ظرفیت ها به توسعه استان کمک کند.

استاندار قزوین گفت: موضوع آب در استان موضوع مهمی است و ما در جلسات مختلف بر آن تاکید داریم و برای بهبود وضعیت آب استان با اجرای طرح بازار آب برای اولین بار در کشور، فضایی برای تعامل، معاملات و فروش آب است و این ظرفیت را دارد که هرکسی که حق آب دارد، امکان فروش آب را داشته باشد.

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا