رباینده یک فرانسوی را در تهران دستگیر کردند


سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این خصوص گفت: تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده ربوده شدن یک شهروند فرانسوی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کارآگاهان تشکیل و به همین مناسبت بازرسی و تحقیقات پلیسی انجام شد.

وی با اشاره به نتایج اولیه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: تحقیقات ماموران حاکی از آن است که مرد فرانسوی در حالی که مقداری ارز به همراه داشت از منزل خود در غرب تهران خارج شده و توسط یکی از سرنشینان خودروی شاسی بلند ربوده شده است. در همین راستا بازبینی دوربین های مداربسته در محل جنایت انجام شد و در پی آن هویت مالک خودرو مشخص شد.

ولی پور گودرزی با اشاره به دستگیری صاحب پلاک گفت: کارآگاهان با کسب این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم رفته و در یک عملیات پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند. . فرد ربوده شده نیز توسط ماموران شناسایی و به خانه بازگشت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم آدم ربایی برای سرقت ارز و دریافت پول از خانواده آدم ربایان اعتراف کرد. در ادامه در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که متهم در فرانسه با این جوان آشنا شده و با سوء استفاده از عدم آشنایی وی با زبان فارسی اقدام به ربودن وی برای سرقت ارز کرده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر، ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافات اولیه و تشکیل پرونده جهت رسیدگی به امور کیفری بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران معرفی شد.

READ  بازنشر یک مکالمه قدیمی؛ خسارت جانی و مالی در زلزله احتمالی تهران چقدر خواهد بود؟

233233


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا