رامبد جوان: اگر به عقب برگردم باز هم برای به دنیا آمدن فرزندم به کانادا می‌روم


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان مهمان ویژه برنامه نوروزی «فرمول 1» با اجرای علی ضیا شد که به مناسبت نوروز 1401 از شبکه اول سیما پخش می شود.

علی ضیا بخشی از این برنامه که شب گذشته (دوشنبه 23 اسفند) روی آنتن رفت، رو به رامبد جوان کرد و گفت: می خواهم چیزی بپرسم چون باید اینجا چیزی می گفتم. او همچنین پرسید که آیا رامبد جوان می تواند به کانادا برگردد یا خیر؟ جوان در پاسخ به این سوال گفت.

او گفت: اینها مسائل خانوادگی است و من عضوی از یک خانواده هستم. نمی توانم بگویم تنها می رویم یا نمی رویم. زندگی اینطوری نیست. من در هیچ کجای دنیا پاسپورت ندارم و فقط پاسپورت این کشور در دست من است و هیچ شهروندی هیچ کجا را ندارم و قصد ندارم برای زندگی به هیچ جای دنیا بروم. من عاشق این کشور هستم و اینجا زندگی خواهم کرد و تمام برنامه های زندگی من محدود به کشور خودم است. من 50 سال است که در این کشور زندگی می کنم و نحوه زندگی در ایران را یاد گرفتم. پس اگر این کشور را به مقصد دیگری ترک کنم، آنچه را که تاکنون به دست آورده ام از دست خواهم داد. حالا چرا تصمیم گرفتم که به نظرم کافی است بیشتر در موردش صحبت کنم چون شخصی و خانوادگی است و لازم نیست بیای و توضیح بدهی که من چرا این کار را کردم یا مرا ببخش یا هر چیز دیگری می فهمم که مخاطبم تجربه کرده است. علاقه به این موضوع به دلیل علاقه زیادی که به برنامه ام نشان دادم یا اینکه به این باور رسیدم که من متناقض هستم و دوبل بازی می کنم. نه، این یک تصمیم خانوادگی است، این یک تصمیم در مورد نحوه زندگی من در این کشور است. من کشورم را دوست دارم، در ایران کار می کنم و سخت کار کردم تا یاد بگیرم برای مخاطب ایرانی کار کنم و برنامه، فیلم، سریال بسازم، بنابراین حفظ این تجربه ای که در این سال ها به دست آورده ام برایم بسیار مهم است. در تماس باشید.”

READ  معاون سیما تغییر کرد - خبرآنلاین

جوان در پایان این قسمت از سخنان خود گفت: من هرگز نگفته ام که ایران بهترین جای دنیاست، همه چیز درباره ایران خوب یا عالی است، فقط گفتم ایران را دوست دارم.

57259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا