رئیس سازمان صداوسیما کاهش مخاطب را پذیرفت


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما با جمعی از هنرمندان دیدار کرد.

پیمان جبلی در ابتدای این مراسم با اذعان به کاهش مخاطبان صدا و سیما گفت: همه ما چه شما به عنوان هنرمند و چه ما به عنوان کارمند صدا و سیما باید از خود بپرسیم که چرا توجه مردم به هنرمندان و هنرمندان چیست. آثار آنها کاهش یافته است؟ چرا برخی از کارهایی که با قیمت کمتر ساخته می شوند ماندگاری بیشتری دارند؟ همه ما مقصریم و نمی توانیم خودمان را توجیه کنیم.

به گفته وی، دغدغه برخی از سازندگان تنها درصد مخاطب بوده و دغدغه محتوا نداشته اند. جبلی تکرار کارهای بی معنی را به دادن آب نمک به تشنه تشبیه کرد.

وی گفت: برخی گفته‌اند که جبلی دستور داده است که تولید شکاف بین ما و هنرمندان متوقف شود، اما اینطور نیست و من بارها در پشت صحنه اعلام کرده‌ام که قصد داریم محتوا و روند تولید را بهبود ببخشیم. نه اینکه جلوی آنها را بگیریم.”

وی لزوماً کار پرهزینه را دلیل موفقیت کار عنوان نکرد و گفت: شاید آثار ارزان تری که به دلیل محتوا و تاریخچه مناسب، تأثیر بیشتری دارند.

وی در پایان نسبت به تداوم جلسات با هنرمندان، ساخت سینمای شهرستان ویژه، تجهیز و آماده سازی سینما غزالی، دستور نظام ارزیابی و پرداخت دستمزد برنامه سازان ابراز امیدواری کرد.

259245


منبع

READ  نویسنده پرفروش کتاب کودک درگذشت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا