رئیس سازمان اداری: میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان هنوز نهایی نشده !


رئیس سازمان اداری و کار اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران در لایحه بودجه هنوز نهایی نشده است اما فرمول جدیدی برای این کار مطرح شده و در حال بررسی است تا بتوانیم بر اساس بهره وری حقوق را افزایش دهیم. سازمان و منابع انسانی

میشم لطیفی درباره آخرین وضعیت افزایش دستمزد و تاثیر بهره وری در این زمینه در لایحه بودجه 1402 گفت: پیشنهادی در این زمینه ارائه شده و بر این اساس باید با همکاری سازمان برنامه و بودجه و کل کشور دستورالعملی ارائه شود. سازمان بهره وری. دستگاه های امانت دار، این کار را انجام دهید.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بر افزایش دستمزد و حقوق بر اساس بهره وری تاکید دارد، تصریح کرد: البته این دستورالعمل سه قسمتی دارد و هنوز تصویب نشده است، زیرا در دولت در حال نهایی شدن است. بر اساس این پیشنهاد، بخشی از افزایش حقوق در سال آینده به صورت درصدی، بخشی به صورت ثابت و بخشی دیگر مشروط به بهره وری خواهد بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بخشی از ارزیابی بهره وری در این زمینه مربوط به بهره وری دستگاه است که تمام آن دستگاه را نشان می دهد و دومی مربوط به بهره وری افراد، امکان ترکیب آنها و بر اساس ارزیابی است. از عملکرد آنها، بخشی از هزینه خدمات است. بیایید به این موضوع بپردازیم.

رئیس سازمان اداری و کار در پاسخ به این سوال که آیا افزایش 20 درصدی حقوق در حساب بودجه سال آینده نهایی و تصویب شده است یا خیر؟ وی گفت: هنوز چیزی تصویب نشده و در دولت در حال بررسی است چرا که ابتدا باید منابع درآمدی دولت بررسی شود. بنابراین هنوز هیچ چیزی در لایحه تصویب نهایی نشده است. اما مسئله اصلی این است که تصمیمات دولت منجر به تورم نمی شود.

READ   افزایش قیمت ۵۶ درصدی پراید در یک سال / از ۱۵۰ تا ۳۶۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟

مشاهده اطلاعات بیشتر:

46220


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا