دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهدای حادثه معبد شاهچراگ.


به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان رضوی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد. علی بن موسی الرضا (ع)؛ وی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان گفت: شهدای این حادثه دلخراش برای دعا، بندگی خداوند و ارادت خود به فضای مقدس اهل بیت(ع) به این مکان مقدس مشرف شدند. مطهر و طهارت (ع) که در اوج ظلم کشته شدند; ایشان میهمان برادر امام رضا (علیه السلام) بودند و قطعاً هنوز هم میهمان این آقایان و شاهدان وعده الهی در بهشت ​​الهی هستند.

وی جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) را اقدامی بزدلانه و ظالمانه خواند و گفت: اماکن مذهبی در سراسر جهان و در بین هر قوم و قبیله و دینی اماکن امن، مقدس و قابل احترام است. به جز جنایتکاران وهابی و داعش که هیچ رحم و شفقت و انسانیتی در آنها نیست.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خون زائران و شهدای مظلوم این حادثه تروریستی به ناحق ریخته شد که احساسات همه ملت ایران، مسلمانان و همه مردمی که دارای عاطفه هستند را جریحه دار کرد، تصریح کرد: این خون شهدای مظلوم این حادثه تروریستی به ناحق ریخته شد. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و برای خانواده‌های آنان صبر و آرامش مسئلت می‌نماید.


منبع

READ  اولین فرودگاه فوق سبک بخش خصوصی در کشور بسته شد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا