دستگیری اشرار منطقه چیتگر


سرهنگ پیمان لطیفی، رئیس کلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص گفت: روز گذشته خبری مبنی بر انهدام خودروهای عبوری و پارک شده و ایجاد اغتشاش و نمایش قدرت در منطقه چیتگر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. که در پی آن ماموران کلانتری 154 چیتگر بلافاصله به محل اعزام و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: پس از حضور ماموران در محل، مشاهده شد که سه نفر که در وضعیت عادی قرار نداشتند اقدام به قدرت نمایی کرده و خودروها را کشتند و به چندین خودرو خسارت وارد کردند. ماشین. در این رابطه پلیس برای دستگیری این افراد وارد عمل شد اما سه متهم متواری شدند و در پی آن عملیات تعقیب و گریز بین پلیس و متهمان انجام شد.

لطیفی با بیان اینکه متهمان با خودروی خود از دست پلیس فرار می کردند، گفت: پلیس بلافاصله اقدام به اجرای طرح دستگیری کرد و دقایقی بعد خودروی این افراد را متوقف و متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کرد.
رئیس پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تحقیقات از متهمان دستگیر شده گفت: از سه متهم دستگیر شده سه قمه کشف و ضبط شد. همچنین مشخص شد که هیچ یک از این سه نفر در حالت عادی نبوده و طعم الکل را نچشیده بودند. متهمان نیز در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند و هدف را قدرت نمایی عنوان کردند.

لطیفی با بیان اینکه متهم در حین اعمال قدرت به 5 خودرو خسارت وارد کرد، گفت: مالکان هر 5 خودرو به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت خود را ثبت کردند. بررسی های اولیه نشان می دهد حداقل 600 میلیون ریال به این خودروها خسارت وارد شده است.

READ  قتل شوهر به دلیل اختلافات ملکی

وی به مناسبت تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: سه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. مردم نیز بدانند که امنیت و آرامش آنها خط قرمز پلیس است و پلیس با اخلالگران نظم و آرامش برخورد قاطع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

برخورد بدون توجیه دستگاه قضایی اراذل و اوباش

حضور اراذل و اوباش و مافیا و فروشندگان مواد مخدر یکی از دغدغه های مردم است

233231


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا