دستگاه قضایی استان سعی در ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان دارد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی رئیس قاضی استان قزوین در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید دادگاه عمومی ناحیه اسفرورین که با حضور آیت الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جماعت تاکستان و مسئولان قضایی برگزار شد. از استان و فرمانداران بخشدار اسفرورین، خیرین و معتمدین در فرهنگسرای این بخش. ، تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی بر این است که جامعه خدمات قضایی را در محیطی مناسب و مناسب دریافت کند و ساخت ساختمان جدید دادگاه عمومی ناحیه سفرفورین نیز در همین راستا است تا مشکلات ایجاد شود. از همکاران و مشتریان در رابطه با ساختمان حل می شود.

وی افزود: زمین ساختمان جدید توسط خیرین اداره سفرورین اهدا شد و سایر ادارات این اداره نیز در این امر مجدانه مشارکت داشتند و جای تقدیر و تشکر دارد و دستگاه قضایی استان نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد. برای اینکه ساختمان جدید در کمترین زمان ممکن ساخته شود باید دادگاهی تشکیل شود.

شعبانی بیان کرد: ساخت ساختمان جدید دادگاه این اداره یک ضرورت بود چرا که ساختمان حاضر شایسته مردم و همکاران نیست، اما امیدواریم مردم نیز در اختلافات و اختلافات در جهت صلح و سازش گام بردارند. که در بسیاری از موارد نیازی به مراجعه به دادگاه نیست و در دهه های آینده نیازی به ساختمان بزرگتر نخواهد بود.

رئیس قاضی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با گسترش حوزه دادگستری ناحیه به منظور افزایش کادر قضایی و اداری، تلاش می کند نیروی انسانی بیشتری را برای تضمین خدمات ارائه شده توسط دادگاه تامین کند. سریع و آسان و بدون شک این موضوع در کاهش اطاله دادرسی موثر بوده و در نهایت رضایت شهروندان این بخش را به دنبال دارد.

READ  ضرورت برچیده شدن مدارس کاپری و سنگی در لرستان

باید بگویم؛ سنگ بنای ساختمان جدید دادگاه عمومی منطقه سفرورین در زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع گذاشته شد و به زودی مراحل ساخت آن آغاز می شود و همچنین در پایان خیرین از ساختمان دادگاه با اهدای لوح تجلیل شد.

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا