دزد جوان پس از شلیک گلوله پلیس جان خود را از دست داد / قربانی ساعتی قبل از مرگ با پدر تماس می گیرد


پسر 35 ساله بر اثر اصابت گلوله به پهلوی راست جان باخت و پدر و برادرش او را به بیمارستان منتقل کردند.
پدرش به مأموران تحقیق گفت: در خانه مشغول صرف شام بودیم که پسرم کاوه با تلفن همراهش با من تماس گرفت. به سختی می توانست صحبت کند و می دید که حالش خوب نیست. کاوه مدعی است که در جریان تیراندازی به سمت پلیس هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شده است. از پسرم خواستم آدرس محل تیراندازی را به ما بگوید، اما جواب نداد و سپس تلفن خاموش شد. بعد از آن هر بار که تلفن همراهش تماس می گرفت، خاموش می شد. ترسیدیم و نگران شدیم و با دوستانش تماس گرفتیم تا ببینیم کسی از او خبر دارد، اما نتیجه ای نگرفتیم. کمی بعد زنگ خانه ما به صدا درآمد. پسر دیگرم آیفون را برداشت اما صدایی نشنید و بعد هر دو با عجله از خانه خارج شدیم و درست بیرون در ورودی ساختمان با جسد خون آلود کاوه روبرو شدیم. خون زیادی از دست داده بود و نمی توانست صحبت کند. بلافاصله او را سوار ماشین کردیم و به بیمارستان رساندیم اما با وجود تلاش پزشکان و انجام عمل، پسرم بر اثر خونریزی فوت کرد.

راز تیراندازی
با اظهارات پدر کاوه، ماموران با 2 فرضیه مواجه شدند؛ اول اینکه خانواده پسر دروغ می گویند و احتمالا یک قتل خانوادگی است و دوم اینکه پسر یک جنایتکار است که هنگام فرار از دست پلیس هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.
در ادامه تحقیقات، ماموران در بازرسی از جیب کاوه طلا و پول نقد کشف کردند. کشف این خواص، فرضیه دوم را قوی تر کرد و ماموران دامنه تحقیقات خود را برای کشف حقیقت گسترش دادند.

فرار خونین
طولی نکشید که ساعاتی قبل ماموران کلانتری سیدخندان در عملیات دستگیری 4 سارق منزل اقدام به تیراندازی کردند اما موفق به دستگیری سارقان نشدند. در این شرایط تیم جنایی به کلانتری سیدخندان رفت و افسر کلانتری که در عملیات دستگیری سارقان حضور داشت گفت: ساعت حوالی 8:30 شب بود و با موتورسیکلت در حال گشت زنی با مامور پلیس بودم که از طریق بی سیم به ما اطلاع داد. 4 سارق وارد ساختمانی در حوالی سیدخندان شدند و قصد سرقت داشتند. پس از گزارش گزارش سرقت به سرعت به سمت محل مورد نظر که ایستگاه راه آهن بود حرکت کردیم. وارد ساختمان که شدیم از سرباز خواستم بیرون از پله ها منتظر بماند و خودم به سمت آسانسور رفتم. آسانسور در حال حرکت به سمت پایین بود. وقتی آسانسور متوقف شد، ناگهان 3 مرد جوان پیاده شدند. آنها با دیدن من عصبانی شدند و در حالی که سعی داشتند خونسردی خود را حفظ کنند وانمود کردند که ساکن ساختمان هستند.

READ  آتش سوزی در باشگاه زنان در Beire

این افسر ادامه داد: در همین لحظه پسر دیگری از پله ها پایین آمد و قصد داشت از ساختمان خارج شود اما سرباز وظیفه اجازه خروج او را نداد. سرباز جوان به من گفت یکی از همسایه ها مشخصات 4 سارق را به 110 گزارش داده و مشخصات پسران جوان دقیقاً با مشخصات سارقان مطابقت دارد. سپس به سراغ 3 نفری رفتم که خود را ساکن ساختمان معرفی کردند و درخواست شناسنامه کردم اما از نشان دادن آنها اجتناب کردند. در این شرایط بود که به سمت آسانسور رفتم و وقتی در را باز کردم با گاوصندوقی مواجه شدم که پتویی روی آن انداخته بود. مطمئن شدم که اینها همان دزدانی هستند که همسایه مشخصاتشان را به 110 اعلام کرده بود. اما هر چهار مرد جوان که دستانشان برگشته بود به پلیس حمله کردند و او را هل دادند و فرار کردند. با اینکه دستور ایست دادم اما فایده ای نداشت و سارقان بدون توجه به هشدار پلیس سوار خودروی پرایدی که بیرون از ساختمان پارک بود، فرار کردند.
این پلیس گفت: ماجرا را در مرکز گزارش دادیم و خودروی سارقان را با موتور سیکلت تا کلانتری تعقیب کردیم. راننده با حرکات خطرناک و سرعت زیاد قصد فرار از ما را داشت که مجددا دستور ایست دادم و پس از چندین بار تذکر چند بار شلیک هوایی کردم اما آنها متوقف نشدند. به همین دلیل لاستیک های خودروی سارقان را نشانه گرفتم و به سمت آنها تیراندازی کردم اما در نهایت سارقان فرار کردند و گویا گلوله ای که به سمت آنها شلیک کردم منعکس شد و به پهلوی یکی از آنها اصابت کرد و او کشته شد.

READ  قتل راننده به خاطر دیدن دختر مورد علاقه اش در ماشینش

بیانیه همسایه
با اظهارات پلیس، معمای مرگ پسر جوان در بیمارستان حل شد و مشخص شد او یکی از سارقان بوده است. اما پلیس به سراغ همسایه رفت که سرقت را به پلیس گزارش داد. وی یکی از ساکنان مجتمع آپارتمانی بود که به پلیس گفت: پشت پنجره ایستاده بودم که 4 جوان را دیدم. از یک خودروی پراید پیاده شدند و رفتار مشکوکی داشتند. 2 تای آن ها غر می زدند و 2 تای دیگر کوله پشتی بر روی شانه های خود داشتند. آن‌طور که از صحبت‌هایشان فهمیدم، قصد داشتند با ابزاری که در کیفشان بود، درب یک آپارتمان را بشکنند و دست به سرقت بزنند. در آن لحظه از آنها با صورت پوشیده عکس گرفتم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. از طرفی هر چهار پسر جوان وارد ساختمان شدند و با توجه به اینکه صدایی شنیدم، گمان کردم که دارند ورودی یکی از بلوک ها را خرد می کنند.

وی ادامه داد: وقتی اپراتور پلیس پاسخ داد، موضوع را اطلاع رسانی کردم و حتی جزئیات سارقان را نیز توضیح دادم. اپراتور پلیس از او تشکر کرد و پس از دریافت آدرس ساختمان، گفت که فورا گزارش می دهد. خوشبختانه دیری نپایید که ماموران رسیدند و با وجود اینکه سارقان با شکستن درب و سرقت گاوصندوق موفق به ورود به یکی از بلوک ها شدند اما پلیس مچ آنها را گرفت و نتوانستند به سلامت از خانه خارج شوند. و فقط دزدی که چند تکه کشته شد. او طلاها را از روی میز برداشت و در جیبش گذاشت که توسط پلیس تیراندازی شد.
بر اساس این گزارش، جسد سارق فوت شده برای بررسی پزشکی قانونی ارسال شده و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این حادثه قانون استفاده از اسلحه رعایت شده است. البته بنا به دستور بازپرس، کارشناسان تسلیحات به زودی تحقیقات تخصصی تری در مورد پرونده انجام و نظر خود را اعلام خواهند کرد. با این حال تحقیقات برای دستگیری 3 سارق فراری دیگر برای کشف رازهای این باند سرقت ادامه دارد.

23302


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا