درخواست شهردار تبریز از وزیر کشور: تغییر وضعیت کارکنان شرکت شهرداری


به گزارش خبرآنلاین از تبریز، یعقوب هوشار در نشست مشترک دولت شهر تبریز با وزیر کشور گفت:

وی همچنین به نبود درآمد پایدار شهرداری ها اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش تورم، هزینه های جاری در کلانشهرها رقم سنگینی است که لزوم اندیشیدن به درآمد پایدار را دو چندان می کند.

شهردار تبریز تغییر وضعیت کارکنان شهرداری را یکی دیگر از دغدغه های مدیریت شهری تبریز دانست و یادآور شد: 3000 نفر از کارکنان این شرکت از شهرداری تبریز خواستار تغییر قرارداد تامین هستند.

شهردار تبریز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: زمانی که موضوع باسمان مطرح شد پروژه های بزرگی در این منطقه متوقف شد، مانند پارک آرپادره سی که 200 هزار اصله نهال در آن کاشته شده است.

وی افزود: در حال حاضر خدمات رسانی شهرداری تبریز در محدوده ارپادره سی متوقف نشده است.

یعقوب هوشیار همچنین درباره رها شدن بافت تاریخی تبریز توضیح داد: متأسفانه ملکی که در بافت تاریخی شهر قرار دارد به مخروبه و محل تجمع معتادان تبدیل شده است.

وی بافت تاریخی تبریز را 720 هکتار اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه ضوابط میراث فرهنگی در بافت تاریخی شهر به شدت اعمال می شود و از نظر اقتصادی برای سازنده مقرون به صرفه نیست، متاسفانه در این حوزه با رکود مواجه هستیم.

شهردار تبریز با تاکید بر احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: متأسفانه در گذشته همه هیات های ورزشی و سازمان ورزش شهرداری منحل شد و در تلاش هستیم تا آن را احیا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پالایشگاه و پتروشیمی تبریز باید 800 میلیارد تن چوب بابت جرایم آلایندگی به شهرداری تبریز پرداخت کند که متاسفانه هنوز همکاری لازم صورت نگرفته است.

READ  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا