خودسوزی یکی از مشتریان ناراضی اداره صمت در شهرستان بم


حمایت علیرضا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم روز شنبه دلیل این اقدام را تشریح کرد و افزود: این فرد دارای شاکی خصوصی بوده و تنها برای طرح شکایت در اداره تعزیرات بستری شده است. همچنین تاکنون از سوی اداره بازرسی نشده است.

وی تصریح کرد: در آذرماه سال گذشته فردی به عنوان شاکی به این اداره مراجعه و اظهار داشت که برای ساخت شماره (ابزار ساختمانی) به فردی مراجعه کرده اما دستگاه خراب بوده و شخص آن را تعمیر نکرده است.

متقاضی اظهار داشت که متقاضی که به دفتر مراجعه کرده بود شکایتی نوشته و شخص دیگر برای توضیحات بیشتر به دفتر احضار شده است. وقتی به عنوان رئیس بخش با شاکی و متخلف صحبت کردم، تصمیم بر این شد که سازنده دستگاه طبق گارانتی که داشت، دستگاه را تعمیر و به شاکی تحویل دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت افزود: بازرسان ادارات.

این حامی ادامه داد: پس از کش و قوس های فراوان در نهایت متخلف را به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که صبح امروز شنبه به اداره صنعت، معدن و تجارت بم مراجعه کردند. با مراجعه متخلف به اداره اعلام شد که باید به ندامتگاه برود.

رئیس اداره صمت بم تاکید کرد: متخلف با تهدید به خودسوزی از مطب خارج شد اما ساعتی بعد در حالی که تینر در دست داشت دوباره به مطب آمد و تینر را روی خود و من ریخت.

وی گفت: آن مرد را گرفتم تا فندک را از دستش بیرون بیاورم، اما چون قدرت بیشتری داشت ناگهان به فندک برخورد کرد و آتش روی من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از دفتر هم آتش گرفت. .
این حامی تصریح کرد: همکارانم موفق شدند با کپسول آتش نشانی ساختمان اداری و آتش سوزی روی بدنم را خاموش کنند اما متخلف با شعله های آتش فرار کرد.

READ  تصادف مرگبار برای مهاجران در آب های یونان؛ اعلام عزای عمومی در پاکستان/ عکس

او گفت که افراد بیرون از دفتر با پتو آتش روی صورتش را خاموش کردند و پلیس و آمبولانس ها او را به بیمارستان رساندند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم افزود: این مرد شاکی خصوصی داشت که چند ماه پیش به این اداره مراجعه کرد و حتی تجهیزات وی را بررسی نکردیم و فقط در قانون مجازات درج شده و اعمال شده است. . مورد. “

وی گفت: در این آتش سوزی دست راست و گوش و موهای سرش سوخت و یکی از کارکنان این اداره نیز 20 درصد سوخته و یکی دیگر از همکارانش نیز به آبله تمام دستش مبتلا شده است.

همزمان با اقدام به خودسوزی این فرد در اتاق رئیس اداره صمت، این کارمند و 2 کارمند دیگر نیز دچار سوختگی سطحی تا 20 درصد شدند و متخلف که اقدام به خودسوزی و خودسوزی کرده بود. نیز مجروح شد. 45 درصد سوختگی طبق منابع پزشکی زنده و زنده در بیمارستان و در حال درمان.

بیشتر بخوانید:

خودسوزی یکی از کارمندان شرکت دخانیات گلستان

خودسوزی و مرگ یک آبدارچی منجر به برکناری مدیر آبفای این شهرستان شد.

47231


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا