خواننده سرود «سلام فرمانده»، پرونده قضایی دارد؟/ دادستان لنگرود توضیح داد


سیدهاشم میرحسینی امروز (یکشنبه 31 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: شایعات منتشر شده در رسانه های معاند علیه ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده را تکذیب می کنیم و وی هیچ پرونده ای در دادسرای لنگرود ندارد.

وی افزود: سرود “سلام فرمانده” محصول فرهنگی بی نظیری است که برگرفته از اعماق جان مردم این سرزمین به ویژه جوانان و نوجوانان است. او غریبه را عصبانی کرد.

دادستان لنگرود ادامه داد: به همین دلیل این رسانه های معاند با طرح اتهامات واهی و دروغین به ابوذر روحی خواننده انقلابی این سرود که تدبیر دشمنان نیز هست، سعی در کاهش و خنثی کردن این اثر فرهنگی داشته اند. این بی تاثیر است. .

میرحسینی با تاکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح معروف از روی کذب بوده و در دادگاه عمومی و انقلاب لنگرود پرونده ای در این زمینه وجود ندارد، گفت: و آقای روحی با قبولی ایشان در جمع مردم عزیز استان گیلان با کار جهادی و انقلابی خود بزرگترین ضربه را به دشمنان انقلاب و نظام وارد کرد.

دادستان لنگرود گفت: افراد زیادی اقدام به انتشار این گونه اکاذیب ها کرده اند و در این راستا دستور شناسایی عاملان این اکاذیب به مراجع ذیربط داده شده است و این افراد به زودی شناسایی و اقدامات آنها به مجازات خواهد رسید. و سپاه پاسداران.

64245


منبع

READ  رضا براهنی در ایران به خاک سپرده خواهد شد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا