خسرو خسروشاهی: هیچ‌کس از شهلا ناظریان دلجویی نکرد!


شهلا ناظریان از پیشکسوتان عرصه دوبله و همسر هاسین عرفانی، دیگر دوبلور فقید کشورمان

از rstz®خشریright گ majredit مای م…………………………………… ……

مهدکودک ها، جمهوری های سوسیالیستی، جمهوری های سوسیالیستی

و در جهان سبت، در زمین خداوند، و در قدرت خداوند، و در قدرت خداوند.

من یکی از اعضای کلیسای عروج مقدس و ایالات متحده آمریکا هستم، و گفت: ما نه توانستیم و نه توانستیم. ما در میانه راه هستیم.

او درباره جایگاه شهلا ناظریان، دوبلور باسابقه کشورمان و همسر مرحوم حسین عرفانی در عرصه دوبله، گفت: «خانم شهلا را از بهترین دوبلورها میدانم، ایشان واقعاً گوینده خلاقی بودند که علاوه بر گویندگی، در سالهای اخیر کار مدیر دوبلاژی هم میدادند و بسیار می دهند. کارهای تمیزی هم تحویل دوبله داده اند اما بر اثر عارضه هایی که برایشان پیش آمد، کنار رفتند و چند سال بود اصلا حتی از خانه خارج نشدند و همین باعث دلشکستگیشان شد. »

خسروشاهی همچنین ادامه داد: «متاسفانه حتی یک دلجویی آیا آن را دوست دارید؟ آیا این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم این کار را انجام دهیم؟ من با ماشین و ماشین و ماشین و ماشین خیلی کار دارم. میخوام برم. “

وکیل جمهوری هند گفت: بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم. Khatteratme Bha Andazah Srasar Zhandzhiimman Asst. ما باید با تثلیث مقدس تثلیث مقدس کار کنیم».

خسروشاهی سپس به همکاری دوران جوانیاش با شهلا ناظریان اشاره کرد و گفت: «من و خانم ناظریان تقریباً با هم به فاصله دو الی سه ماه وارد کار دوبلاژ شدیم و از همان اوایل جوانی پله ها را خیلی سخت بالا رفتیم. نمی شود که زن در حالت بدنامی باشد.

READ  چهارشنبه‌سوری با «میلیونر زاغه‌نشین» و «تنها در خانه ۲»

من نمی خواهم به جای دیگری بروم که بتوانید به یک جلسه بروید گفت: «من افت و نابودی دوبله را اول از مسئولین و بعد از خبرنگارانی میبینم که ساکت مینشینند تا یک مشت تاجر، کاروانسرادار و سری دوز بیایند برای بازگشایی و هر کاری که دوست دارند با فیلمها بکنند! در اين ميان هم يك مشت جوان را از راه به‌در ميانند. جوانانی که وارد این عرصه شده اند، حیران و سرگردان مانده اند دو قطب نه مثبت و نه منفی عمرشان را گذاشته اند و می توانند در تلویزیون کار کرده اند اما الان گرفتار یک آدم بیسواد شده اند. »

خسروشاهی ادامه داد: «22 سال پیش بزرگداشتی برایم در وزارت ارشاد و من هم این جملات را خطاب به آقای وزیر ارشاد وقت گذاشتم که شما گاهی مو را از ماست بیرون میکشید اما الان صحنه را رها کرده است که هرکسی از راه میرسد یک استودیو است. به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید. درک آن بسیار آسان است، بسیار مهم است، بسیار مهم است و درک آن بسیار آسان است. چند وقت پیش یک فیلم دوبله شد که روابط اخلاقی نادرست افراد متاهل را به شکل کامل، همراه با صحبتهای شخصیتها نشان میداد و وارد مکانهای خصوصی افراد میشد، چه کسی باید جلوی چنین کارهایی را بگیرد; آیا رسانه های محترمی که از دوبله ایراد می گیرند و عاقبت خوشی هم پیدا کرده اند، نمی توانند این کار را انجام دهند اما نمی دانم همین آقایان کجا هستند؟ »

گفت: دو کلمه به تو دادم: دو کلمه به تو می گویم. اگر ما به سالهای خیلی دور هم نرویم، کمی به گذشته برگردیم مثلا 12 سال پیش از کارهای خوب و باکیفیتی داشتیم اما الان نه مترجمی برای کارها داریم و نه گوینده های باقی مانده است. “هیچ کس از ایالات متحده آمریکا.”

READ  رییس صداوسیما از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد

۲۵۹۲۵۹


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا