خریداران خودرو بخوانند/ سامانه تخصیص یکپارچه خودرو فعالیت خود را آغاز کرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر اساس اجرای بند 5 مصوبات ریاست جمهوری در خصوص نحوه تامین خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز ساعت 12 ظهر در دسترس است. ظهر در sale.iranecar.com است.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه متقاضیان می توانند از بخشنامه های مختلف فروش خودرو که توسط تمامی خودروسازان در دسترس قرار گرفته است مطلع شوند و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه امکان ثبت نام در سامانه فراهم می شود.

در اولین دوره فروش خودرو در این سامانه مهلت یک هفته ای برای ثبت نام متقاضیان پیش بینی شده است و تقدم یا تاخیر زمان ثبت نام تاثیری در قرعه کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت.

عرضه خودروهای مبتنی بر این سیستم بسیار متنوع و چندین برابر ظرفیت دوره های گذشته خواهد بود و تمامی خودروسازان موظف هستند تمامی محصولات خودروهای سواری خود را بدون استثناء برای تخصیص خودروهای خارجی در این سامانه ادغام کنند. مشتریان این سیستم

روند فروش خودرو در این سامانه شفاف است و به این ترتیب از آشفتگی بازار، ایجاد بازار، سوء استفاده از دلالان و تضییع حقوق مردم جلوگیری می شود.

223227


منبع

READ  قیمت سکه ریخت/ پیش‌بینی جدید از قیمت سکه در روزهای آینده
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا