خبر خوب برای هواداران بارسلونا


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با یک شرکت تجاری بزرگ به توافق نهایی رسیده و آماده است 49 درصد از حقوق مالکیت معنوی بارسا را ​​به مبلغ 200 میلیون یورو بفروشد.

اقتصاد بارسلونا از زمان شیوع ویروس کرونا و بسته شدن ورزشگاه های هواداران به شدت آسیب دیده است و این باشگاه همچنان با بحران اقتصادی شدیدی روبروست. آبی ها حتی بهترین بازیکنان خود را برای خروج از بحران فروختند و نتوانستند قرارداد لیونل مسی را تمدید کنند اما هیچ کدام از این تصمیمات جواب نداد و وضعیت اقتصادی بارسا بهتر نشد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از زمان شروع به کار سخت تلاش کرده تا از این بحران خارج شود و به نظر می رسد او اکنون موفق شده است تا قبل از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، مبالغ هنگفتی جمع آوری کند و وضعیت اقتصادی باشگاه را بهبود بخشد.

به گفته مارک مانچن، باشگاه بارسلونا 49 درصد از مجوز و تجارت بارسا (BLM) را می فروشد و این می تواند وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد. کاتالان ها از این فروش 200 میلیون یورو درآمد خواهند داشت که کنسرسیومی که توسط Fanatics و Invest Industrial تشکیل شده است، پرداخت می شود.

این قرارداد در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین عملیات مشارکت مالی در تاریخ باشگاه مورد ستایش قرار می گیرد و مزایای زیادی برای کاتالان ها به همراه خواهد داشت. باشگاه بارسلونا این پول را دریافت خواهد کرد، زیرا پنجره نقل و انتقالات تابستانی چند روز دیگر باز می شود و سرمربی ژاوی می تواند امضاهای خوبی داشته باشد و تیمش را تقویت کند.

READ  انصراف چین از میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳/عکس

بیشتر بخوانید:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا