خانه های شهدا یکی از مکان های نورانی دنیاست


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر رئیس دفتر نمایندگی حقوقی استان چهارمحال و بختیاری به همراه سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده حضرت قمر بنی هاشم به مناسبت عید نوروز و ماه الهی با خانواده جاوید العطار شکرالله کیانی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر وی در این دیدار با خیر مقدم به حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: شهدای عزیز با خطاب به حضرت زهرا سلام الله علیها به این مقام والا رسیده اند.

وی افزود: حضور ما در جمع خانواده های شهدا برای کسب رشادت است چرا که شما مادران و خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستید.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: این دنیای فانی تاریک است و فقط برخی نقاط این جهان روشنایی دارد و خانه های شهدا یکی از نقاط نورانی است. جهان.

شکرالله کیانی مادر جاوید العطار نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور سبزپوشان سپاه اسلام در منزلشان با بیان اینکه شهید شکرالله کیانی ذوب آهن بود، گفت: شهید یک امام زاده واقعی بود. و زمان شناس .

وی تأسیس انجمن اسلامی در روستای هرچگان (زادگاه شهید)، انجام عملیات عمرانی در روستا، عضویت در شورای اسلامی روستا در سال 61، شرکت در عملیات های حفاظت مقدس و سحرگاهی را از جمله این موارد برشمرد. سوابق شهرالله کیانی .

مادر شهید شکرالله کیانی خاطرنشان کرد: شهید در وصیت نامه خود نوشته است که من می خواهم در این راه (اثر ماندگار) شهید شوم و مانند حضرت زهرا سلام الله علیها آشکار و پنهان نشوم.

READ  انتقاد نماینده یزد برای راه اندازی صنایع بدون مجوز

وی همچنین به خیرخواهی شهید پس از شهادت به خانواده یادآور شد که با مراجعه به ایشان مشکلات آنان برطرف می شود.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا