حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال چسمی پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: خدا را شکر و به هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می گویم. سال سختی بود اما همه کمک کردند و به خوبی تمام شد.

وی افزود: امسال هم مشکلات زیادی وجود داشت چه در خارج از زمین که انتقادات بسیار نابجا از ما داشت و چه مشکلاتی که در خود تیم بود اما فکر می کنم بازیکنان معنای تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان فصل خوبی با بازیکنان باتجربه دارند. قطعا این نتیجه دست نیافتنی است و حالا نمی توانند رکورد استقلال را بشکنند.

چسمی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که بازیکنان نیمکت نشین امسال اعتراض نکردند، گفت: سال خوبی بود، هم جوانان کمک کردند و هم کادر فنی و مدیریتی با همه مشکلات به معنای تیم بودن بود. خسته نباشید میگم امیدوارم همیشه شاد باشید.

بازیکن تیم استقلال در پاسخ به این سوال که مرادمند و یزدانی امروز در مسابقات قهرمانی حضور داشتند که نظر شما در مورد آنها چیست، گفت: این حق آنهاست. فکر می کنم آنها ناعادلانه از ما جدا شدند. من در همان زمان در مورد آن صحبت کردم. کمترین کاری که می توانستند انجام دهند حضور در مسابقات قهرمانی امروز بود. امیدوارم موفق شوند.

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده با استقلال همکاری خواهید کرد یا خیر، گفت: خدای ناکرده مشکلی نیست و فصل بعد در استقلال می مانیم.

بیشتر بخوانید:


منبع

READ  اعلام داوران ایستگاه پایانی لیگ برتر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا