جواد هاشمی به رئیس‌جمهور: برخی هنرمندان مایل به ملاقات با شما نیستند/ واکنش رئیسی چه بود؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود گبرلو مجری تلویزیون و منتقد سینما ماجرای مراسم افطاری رئیس جمهور با هنرمندان را که پنجشنبه شب 25 فروردین ماه در فضای باز در ساختمان دولت برگزار شد، پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «گام مورد علاقه رئیس جمهور بعد از سخنرانی این بود که بدون محافظ و سخت گیری در جمع هنرمندان حضور داشته باشد و به تک تک حرف ها گوش دهد. جلسه ای که طبیعتا در دل های شخصی و شخصی هنرمندان جای گرفت و گاها تذکر به مسئولان می دادند که ادامه دهند. آنقدر دقت کردند که وقتی به امیر دژاکام نزدیک شدند گفتند به تو گفته اند سه امتیاز داری، اما تو فقط به دو نکته اشاره کردی! «رضایت نسبی در این دیدار بین طرفین مشهود بود و احساس می شد که هیچ کدام نمی خواهند این لحظات صمیمی را ترک کنند.

زیباترین واکنش آقای رئیس جمهور زمانی بود که سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان بدون هماهنگی بلند شد و گفت: «بعضی از هنرمندان دوست ندارند شما را ملاقات کنند و این گروه همه هنرمندان ایرانی نیستند.» رئیس جمهور و من رئیس جمهور هستم. بنده همه چه رای دادند و چه رای ندادند و می خواهم زمان و مکان به من اجازه دهد تا با همه ملاقات کنم.» با لبخند و احترام پاسخ داد.

حمیدرضا نورباش، منوچهر شهسواری، جواد شمکداری، شاهین فرهت، امیر دژاکام، مسعود ده نمکی، سیدضیاء هاشمی، مرتضی شعبانی، جواد بختیاری و انسیه شاهحسینی هنرمندانی بودند که ترس خود را به رئیس جمهور اعلام کردند.

READ  رضا داوری اردکانی: رضا براهنی از نوادر زمان ما بود

بیشتر بخوانید:

کدام هنرمندان در افطاری رئیس جمهور سخنرانی کردند و چه گفتند؟

اذان افطاری رئیس جمهور را کدام مجری خواند؟ عکس

هنرمندان حاضر در افطاری رئیس جمهور چه کسانی بودند؟ عکس

259259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا