جنبه های جدید تاج در طول راه؟ پاسخ دبیر کمیته علمی ملی علیه ولیعهد


به گزارش خبرآنلاین، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه جلسه کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: با توجه به گزارشات برخی کشورها مانند آفریقا و آمریکا، B.19 جدید در این موارد در برخی از کشورهای خاورمیانه نیز عود سویه های هیبریدی دلتا و اومیکرون وجود دارد. ترس از اینکه در آینده ممکن است دوباره با امواج کرونا مواجه شویم. بنابراین، کمیته علمی توصیه می‌کند که پروتکل‌ها و رویه‌های بهداشتی به‌ویژه برای گروه‌های پرخطر رعایت شود.

وی گفت: ما در دنیا و ایران پایان همه‌گیری تاج را ندیده‌ایم و وارد مرحله آندمیک نشده‌ایم. در مکان های عمومی، فضاهای داخلی، وسایل نقلیه عمومی، کنفرانس ها، کنسرت ها، خیابان ها و غیره. نقاب هایشان را برداشتند تاج تمام شد

وی گفت: در حال حاضر در بیشتر کشورهای جهان فراوانی و فراوانی تاج گذاری ها نسبت به حالت قبلی کاهش یافته است اما سویه هایی که در کشورهای آفریقایی یافت می شود. آمریکا، رژیم صهیونیستی و سرزمین های اشغالی فلسطین نگران کننده گزارش شده و می تواند مقدمه ای برای موج های جدید در جهان باشد. بنابراین باید آمادگی لازم را از قبل فراهم کنیم و این آمادگی با تزریق واکسن و تکمیل مراحل واکسیناسیون امکان پذیر است.

4747


منبع

READ  بهترین راه برای کاهش چربی خون
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا