تکذیب رئیس میراث فرهنگی مسجد سلیمان در خصوص انتشار عکس منتشر شده در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مسجد سلیمان – یک روز پس از انتشار عکسی با محتوای تبریک تولد علی کریمی از صفحه شخصی آقای ایوب سلطانی رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان، وی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری خبرآنلاین توضیحاتی ارائه کرد.
ایوب سلطانی در گفت و گوی تلفنی با این خبرگزاری درباره انتساب انتشار این عکس در صفحه شخصی خود گفت: دو روز پیش از طریق یکی از دوستانم متوجه انتشار عکسی با محتوای تبریک فوتبالی شدم. بازیکن در روز تولدش به مدت دو هفته به دلیل قطعی اینترنت مسجد سلیمان به صفحه خود دسترسی نداشتم و با شنیدن این خبر سعی کردم با تمام ابزارهای موجود به صفحه خود دسترسی پیدا کنم اما نتوانستم.
وی افزود: پس از چندین ساعت تلاش ناموفق با دوستانی تماس گرفت که پس از مدتی به من اطلاع دادند که اطلاعات ورود در صفحه من اشتباه است و هیچکس نمی تواند به صفحه من دسترسی پیدا کند. تقریباً دیروز صبح متوجه شدیم که صفحه به طور کامل در دسترس نیست و به طور کامل از اینستاگرام پاک شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی در ادامه به زحمات دوستان خود اشاره کرد و افزود: دوستانم پس از ساعت ها تلاش توانستند صفحه من را بازیابی کنند و کنترل کامل آن را در دست بگیرند و هم اکنون این صفحه کاملا در دسترس آنهاست.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر اوقات به ایمنی خود، غوطه ور شدن در دنیای کار و تلاش و به دلیل حساسیت کارم و اینکه مرتب با افرادی که به دنبال گنجینه چند نفر هستند ارتباط برقرار نمی کنیم. صد میلیارد تومان یا قاچاقچیان عتیقه و غیره .ن. ما سر کار هستیم و تهدیدهای زیادی برای زندگی خود داریم، اما هنوز در تلاشیم تا درست کار کنیم.
سلطانی بیان کرد: در چنین شرایطی و همچنین در شرایط حساس کشورمان باید به فکر همبستگی و انجام صحیح وظایف خود باشیم و احتمالا آنقدر مشغله ها زیاد است که به طور غیرمنتظره کار در اولویت اول قرار می گیرد و موضوع امنیت شخصی آخرین اولویت خواهد بود از این پس به عنوان یک مدیر باید امنیت شخصی و کاری را جزو اولویت های خود قرار دهم.

READ  پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا