توضیح چمران برای Threats: می خواهیم قفل ها و بسته ها را باز کنیم


مهدی چمران ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز گزارشی از منطقه زرگنده ارائه شد و امیدواریم شهرداری نسبت به تذکرات و پیشنهادات جامع عمل کند. “

وی با بیان اینکه اصلاحیه ای در لایحه وضعیت نما ارائه و تصویب شد، گفت: شهر تهران دارای ناهنجاری در نما است و نماها نامناسب، ناهمگون و عجیب است که جای تاسف دارد اما کمیته های نما تشکیل شد. بررسی نماهای کارشناسان و متخصصان، اما اکنون این کمیسیون ها با مشکلاتی از جمله زمان بر بودن مجوز مواجه هستند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس لایحه مصوب امروز، نما و پلان ساختمان به صورت همزمان وارد شهرداری می شود تا به صورت موازی دیده شود. گنجینه ای از ظاهر زیبا توسط مهندسانی وجود دارد که می توانند آنها را انتخاب کنند، که امیدواریم صورت حساب مجوز را سرعت بخشد.

وی با اشاره به تذکر خود به شهردار تهران گفت: در تذکری که به شهردار داشتم، اعلام کردیم مصوبات، تصمیمات و پروتکل ها باید در راستای طرح جامع و تفصیلی باشد و قابل ابطال نیست.

چمران گفت که می خواهیم قفل ها و بسته ها را باز کنیم، اما تاکید داریم که این امر باید جامع بر اساس اصول و بر اساس برنامه ریزی دقیق باشد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا این صورتجلسه شهرداری است یا خیر، ادامه داد: این فروش شهری نیست اما به آنها گفتیم که اگر می خواهند امتیازی داشته باشند باید طبق قانون باشد نه اینکه قانون، پروتکل.

READ  بارش پاره باران و برف در ارتفاعات تهران

235235


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا