توضیحات نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهدنبال انتشار خبر بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، امروز (سه شنبه ششم اردیبهشت)، سیدمجید پوراحمدی، مدیر عامل مالی اعتباری هنر، به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دیدار این بازیگر پیشکسوت رفت.

صندوق اعتباری هنر با اشاره به دیدار با این هنرمند پیشکسوت گفت: «بلافاصله پس از انتشار ویدئویی از آقای رویگری، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از من خواستند با حضور در آسایشگاه کهریزک بستری شدن آنها را بررسی کرده و در این راستا لازم است. دوستت دارم. “

به گزارش روابط عمومی اعتباری هنر، پوراحمدی ادامه داد: «توجه به وضعیت معیشتی و سلامت اصحاب فرهنگ و هنر، از وظایف اعتبار اعتباری هنر است و تمام تلاش ما این است که به طرق مختلف از جامعه فرهنگ و هنر کشور حمایت کنیم.»

وی افزود: «پس از بررسی های بهعمل آمده از همسر و مسئولین آسایشگاه کهریزک مشخص شده است، دلیل اصلی بستری برای موضوع مسکن نبوده و آقای بهدلیل شرایط ویژه بدنی پس از ترخیص از بیمارستان، باید تحت مراقبت های ویژه قرار گیرد که این امکان را در مهیا داشته باشد. نودهود و کلیسای آبخازیا و خانه های خداوند، ارباب حلقه ها و مقر مقدس و پروردگار رسولان علاوه بر این، اطلاعات زیادی در مورد فدراسیون روسیه و ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

پوراحمدی در حل مشکلات خاص این بازیگر قول مساعد داد و گفت: «با دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کنیم تا مشکلات آقای رویگری طی روزهای آتی مرتفع شود.»

وی در ادامه: «طی چند سال متوالی گفتیم در کنار آقای رویگری باشیم و در حد مقدورات صندوق از اعطای بلاعوض، انجام بیمه درمان تکمیلی و پرداخت هزینه های درمان و بسته های معیشتی، حمایت های لازم برای عمل آوریم.»

READ  مادربزرگی که با کارآگاه بازی نوه‌هایش را وارد بازی خطرناکی کرد

پوراحمدی ضمن ابلاغ ویژه سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: برای پرداخت هزینه های درمانی و پرستاری آنها در منزل و یا ارائه امکانات برای مراقبت از آنها در خارج از منزل آماده کامل را داریم.

وی در حال حاضر اظهار داشت: «با تاکید بر مقام عالی وزارت، در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کنم برای بهبود شرایط انجام شود و از کمکی دریغ نکنیم.»

همچنین دارای اعتبار مالی هنر، طی دیدار با اعتبار موسسه خیریه که در جریان وضعیت درمانی و نگهداری این هنرمند قرار گرفت و با تاکید بر همه جانبه مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق هنر برای بهبود شرایط درمانی و معیشتی این هنرمند پیشکسوت، ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد، ر،ا رویگری به صحنه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون بازگردد.

۵۷۵۷


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا