توشیا وارت


· ای اشابیت اجر اجر شرش ش ماج آ تصادف

وی ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه بهترین منابع برای آزمون در رشته پزشکی به روزترین منابع است و همیشه جدیدترین منابع به معنای بهروزترین نیست، گفت: باید منابع، مورد تایید و منتخب اعضای خبره هر رشته یا همان برد هر رشته تخصصی پزشکی باشد. علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش و علوم.

وی تاکید کرد: در آزمون دستیاری دوره 49 دو منبع اعتراض واقع شده است که این منابع مربوط به سنوات قبل است، دلیل انتخاب این دو منبع آن است که تا زمان اعلام منابع آزمون، منبع فارسی جامع و مورد تایید در بازار وجود ندارد. و من به شما ایده خوبی خواهم داد، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد. من با تو خیلی کار دارم.

مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی گفت: این دو منبع در مجموع 12 سوال از 200 سوال معادل 6 درصد سوالات آزمون را شامل می شوند و بدیهی است از موضوعاتی که احتمال تغییر یا بهروز شدن آنها وجود دارد، سوال طرح نمی تواند تا مورد ابهامی برای داوطلبان باشد. موفق باشید.

· ع گ م rst م تصادف ما تعداد زیادی شرکت در ایالات متحده داریم. من خیلی کار دارم.

به گفته مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی، بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی، تصمیم گیری می شود، بنابراین آزمون دستیاری به طور کامل قانونی است و به زودی رای نهایی دیوان صادر و اعلام می شود.

READ  راه های طلایی طب سنتی برای جلوگیری از گرمازدگی

بیشتر بخوانید:

ششدار افزایش موارد به سرخک

موفق باشید باداش بهترین در جهان باشید.

۲۳۳۲۳۱


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا