توزیع عادلانه آسفالت معابر در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گیرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری وی در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد ضمن محکومیت حادثه تروریستی شیراز، جان باختن جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت و اظهار داشت: محکومیت این حادثه تروریستی توسط مردم سراسر کشور پس از وقوع حادثه تروریستی در شیراز. نماز سیاسی جمعه نشان می دهد که مردم همچنان پشت نظام خود ایستاده اند و جان هموطنان عزیز است و در مقابل دشمن ایستاده اند.

وی با تاکید بر حفظ بیت المال و املاک شهرداری افزود: املاک شهرداری در حال حاضر در دست ماست بنابراین باید به خوبی از آنها مراقبت شود و در واگذاری ها و جبران خسارت ها دقت کافی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد آسفالت معابر سطح شهر را ضروری دانست و تصریح کرد: شهرداری موظف است قبل از شروع فصل سرما نسبت به اتمام معابر و خیابان های سطح شهر که نیاز به آسفالت یا روکش آسفالت دارند و در صورت لزوم نسبت به تکمیل معابر و خیابان های شهر اقدام کند. ما اجازه نمی دهیم آسفالت جاده ها طبق دستور انجام شود

در ادامه جلسه فاطمه بیگی با تاکید بر تعیین تکلیف شهردار در اسرع وقت خاطرنشان کرد: مردم تاخیر در حضور شهردار را از ما نمی پذیرند و باید پیگیری های لازم انجام شود. تا در اسرع وقت حکم شهردار توسط وزیر کشور صادر و به استان ابلاغ شود.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه جمع آوری بیلبوردهای غیرمجاز در سطح شهر متوقف شده است، گفت: جمع آوری بیلبوردها از سال گذشته آغاز شد و تلاش هایی از سوی شهرداری انجام شد، اما تابلوها به نتیجه رسیدند. دوباره برگشت و موضوع جمع آوری بیلبوردهای غیرمجاز پیگیری شود

READ  تکمیل هتل ورزشکاران شهرکرد پس از 20 سال آغاز شد

بیگی با بیان اینکه آسفالت معابر در مناطق کمتر مساعد ضروری است، ادامه داد: این بار آسفالت معابر از سمت جنوب شهر و منطقه غرب آغاز شود تا عدالت در محدوده آسفالت رعایت شود.

رئیس کمیته املاک و کمیته اداری شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: امروز سد یکی از معضلات اصلی شهر است و با توجه به اینکه خیابان ها بسیار شلوغ است پیاده روها باید از سد پاکسازی شود تا سدسازی شود. مردم می توانند به راحتی حرکت کنند.

بیگی با اشاره به تداخل در مراسم آرامگاه بهشت ​​رحمت گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مراسم ترحیم و ترحیم با تجمعات تداخل نداشته باشد تا از شیوع ویروس آنفولانزا جلوگیری شود.

ماشاالله ایزدی در ادامه این دیدار با تسلیت حادثه تروریستی شیراز به هموطنان عزیز خاطرنشان کرد: همه مردم امنیت و آرامش کشور را که با خون شهدا به وجود آمده ارزش قائل هستند و با حضور گسترده خود حادثه تروریستی را محکوم کردند. راهپیمایی بعد از نماز جمعه، در این همایش حضور مجموعه مدیریت شهری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر نیز مردم قدرشناس را همراهی کردند.

رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد افزود: یکی از برکات سفر رئیس جمهور محترم به استان توجه به زیرساخت های شهری از جمله آسفالت معابر و توجه ویژه بود. به زیرساخت ها پرداخت و گفت: مناطقی که نیاز به تعمیر، بازسازی و آسفالت دارند باید شناسایی و پس از اولویت بندی با تاکید بر مناطق کم برخوردار از سوی معاونت عمرانی شهرداری به شورای اسلامی شهر اعلام شود. شهر تا بتوانیم با برنامه ریزی و برنامه ریزی در جهت توسعه و کمال شهر اهتمام داشته باشیم و نیازهای شهروندان را برآورده کنیم.

READ  انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری

یزدی انجام کار با کیفیت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کیفیت و زیباسازی شهر باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی، ورزش، بانوان و ایثارگری شورای اسلامی شهرکرد، آسفالت ورودی های شهر را باید مورد توجه قرار داد و گفت: ورودی ها و میادین شهر باید داده شود. توجه جدی و مناسب سازی پارک ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا همه شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان بتوانند از این فرصت ها استفاده کنند.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح احداث مجتمع تفریحی-گردشگری توسط سرمایه گذار در شخص بولت در محل کشتارگاه قدیمی موافقت کردند.

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا