تمیروف: باز هم برای پرسپولیس گل می‌زنم


شیرزد تمیروف مهاجم ازبکستانی در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس آمد. شروع این بازیکن در اولین بازی اش برای پرسپولیس آنقدر خوب بود که امیدوار بود همه یک مهاجم شش امتیازی داشته باشند. با گذشت زمان اما این بازیکن موفق به گلزنی نشد. تمیروف اگرچه تا قبل از بازی مقابل ذوب آهن نتوانست گلزنی کند، اما آنقدر محکم و قوی بازی کرد که خیلی زود به گزینه اول یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس تبدیل شد. در نهایت تمیروف پس از چند بازی گلزنی ناموفق در اصفهان و این هفته مقابل ذوب آهن موفق شد اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند. گلی که باعث شد پرسپولیس در این دیدار از شکست فرار کند و کمترین امتیاز را بگیرد. گل اول شیرزاد بهانه ای شد تا پرسپولیسی ها به سراغ این بازیکن بروند و با او گفتگو کنند. بعدی مهاجم ازبکستانی پرسپولیس است که در مورد مسائل مختلف صحبت می کند:

بالاخره بعد از چند بازی موفق به زدن گل اول پرسپولیس شدی. نظر شما در این مورد چیست؟

خب خیلی خوشحالم که به پرسپولیس گل زدم و توانستم به تیمم کمک کنم اما دوست دارم گلی که زدم 3 امتیاز باشد و می توانستیم بازی با ذوب آهن را ببریم. گلزنی همیشه حس خوبی است اما حیف شد که با برد پرسپولیس همراه نشد و از این دیدار فقط یک امتیاز گرفتیم. پاس مهدی ترابی هم عالی بود و خوشحالم که توانستم اولین گلم را برای پرسپولیس بزنم.

بعد از گل خیلی خوشحال بودی که پیراهنت را در آوردی…

بله، خیلی خوشحالم که گل زدم. می خواستم درخشش خود را به هواداران ارائه کنم و این کار را هم کردم. اینکه پیراهنم را درآوردم بدون برنامه بود و بلافاصله این اتفاق افتاد.

به نظر شما دلیل مساوی شدن این دیدار چه بود؟

خب، تیم ما خوب شروع نکرد و خیلی زود به گل رسیدیم. بعد از آن کمی افسرده بودیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم. در نیمه دوم کاملا بهتر از حریف بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم. اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم 3 امتیاز این دیدار را بگیریم. من از این تساوی بسیار ناامید و ناراحت هستم. از هوادارانمان که به ورزشگاه آمدند عذرخواهی می کنم که نتوانستیم به آنها پیروزی بدهیم. امیدوارم بتوانیم آن را جبران کنیم و در مسابقات بعدی پیروز شویم.

READ  یک پرسپولیسی دربی را از دست داد

با این تساوی و البته برد استقلال باز هم اختلاف امتیاز به 6 رسید به نظر شما پرسپولیس در این فصل شانس قهرمانی دارد؟

پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و همیشه برای قهرمانی تلاش می کند. ما هرگز امید خود را از دست نمی دهیم و تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم. در چند بازی فکر می کنم بدشانس بودیم وگرنه می توانستیم با 3 امتیاز زمین را ترک کنیم و الان وضعیت بهتری داشتیم. 4 بازی تا پایان فصل باقی مانده است و تمام تلاش خود را برای پیروزی خارج از زمین انجام می دهیم تا این 4 بازی را ببریم. می دانم که قهرمانی دست ما نیست، اما ناامید نخواهیم شد و دست از تلاش بر نمی داریم.

نمی دانم چقدر از شما انتقاد شنیده اید. برخی از هواداران و بازیکنان قدیمی پرسپولیس از عملکرد شما انتقاد کرده اند و معتقدند که شما گلزن نیستید. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

به هواداران پرسپولیس و همه بازیکنان قدیمی این تیم احترام می گذارم. من کم و بیش برخی از این انتقادات را درک می کنم و می دانم که در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس انتظارات بازیکنان بسیار بالاست. من در نیم فصل به تیم اضافه شدم و البته چند هفته طول کشید تا خودم را با جو تیم و سایر بازیکنان وفق دهم. در هر بازی که انجام دادم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم. دوست دارم گل های بیشتری برای پرسپولیس بزنم و قطعا در بازی های آینده این کار را خواهم کرد.

در کل رابطه شما با هواداران پرسپولیس چیست؟

READ  عملکرد درخشان پائولو مالدینی؛ صدرنشینی میلان معجزه است/عکس

خوب است و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. من علاقه زیادی به پرسپولیس دارم و همیشه وقتی مرا می بینند چه در فضای مجازی و چه در خیابان مهربان و دوست داشتنی هستند. از اینکه فرصت حضور در ورزشگاه ها را داشتم بسیار خوشحالم و امیدوارم در آینده شاهد حضور آنها در ورزشگاه ها باشم.

گاهی اوقات مثلاً بعد از اینکه یک موقعیت گل را خراب می کنید یا تیمی برنده نمی شود، می بینیم که خیلی زود عصبانی می شوید و حتی می توانید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. صحبت در مورد آن.

من کارهای عجیب و غریب نمی کنم و سعی می کنم عادی رفتار کنم. واقعیت این است که من از باخت متنفرم و این مرا بسیار عصبی می کند و دوست ندارم در هیچ مسابقه ای ببازم اما گاهی تیم می بازد. اگر گاهی اوقات عصبی می شوم دلیلش این است و دلیل دیگری ندارد.

آیا توانستید با بازیکنان تیم ارتباط برقرار کنید؟

بله، تا حدودی می توانم با آنها صحبت کنم و ارتباط برقرار کنم. بازیکنان پرسپولیس هم فوتبالیست های خوبی هستند و هم آدم بزرگی.

از فارسی چه کلماتی یاد گرفتی؟

من زیاد فارسی بلد نیستم اما چند کلمه مثل سلام، خداحافظ، چطور، ممنون و خوب یاد گرفتم. البته سعی می کنم در آینده بیشتر وقت بگذارم و لغات بیشتری یاد بگیرم.

صمیمی ترین دوستانت در پرسپولیس چه کسانی هستند؟

من با همه دوست هستم و از بازی با آنها لذت می برم. با این حال وحدت حنان اف، منوچهر صفروف و رامین رضایان از دوستان صمیمی من هستند. وحدت و منوچهر چون روسی بلد هستند در این مدت کمک زیادی به من کردند تا با فضای تیم آشنا شوم و با بقیه هماهنگ شوم.

بیشتر بخوانید:

ستاره سابق استقلال در بارسلونا / عکس

مربی بانوان ایران از سخنان عجیب و ضد و نقیض خود دفاع می کند

مقصر شماره یک: ای کاش بازنشسته بودی آقای علی مرادی!

253251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا