تصمیم مهم درباره واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش سنا، حسین قربان زاده درباره عرضه سهام ایران خودرو و سایپا افزود: 5 درصد از سهام ایران خودرو و 17 درصد از سهام سایپا به صورت مستقیم سهام دولت در این دو شرکت است. این اقدامات به صورت امانی است و تلاش می شود این اقدامات امانی آزاد شود تا قابل انتقال باشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه بیش از 20 درصد از شرکت ایران خودرو و بیش از 30 درصد شرکت سایپا سهامداران این شرکت ها هستند، اظهار داشت: این شرکت ها در این شرکت ها شرکت دارند. این اقدام به دو خودروساز بزرگ کشور این فرصت را می دهد که با منابع حاصل از فروش سهام به خود شرکت، بتوانند با تزریق منابع مالی بتوانند بدهی خود را پرداخت کنند یا از این منابع مالی برای انجام این کار استفاده کنند. چیز دیگری مد نظر دارید. قادر به سرمایه گذاری، پرداخت.

قربان زاده افزود: سازمان خصوصی سازی در تلاش است تا این واگذاری را در قالب یک بلوک با سهام دولتی انجام دهد که با واگذاری سهام سپرده گذاری، ارزش سهام دولت کاهش پیدا نمی کند و ارزش بلوک در همان حد باقی می ماند. زمان پیشنهاد.”

وی افزود: پیشنهاد سازمان خصوصی سازی حتی در مورد اقداماتی که سازمان های مردم نهاد از این شرکت ها دارند این است که اقدامات این دستگاه ها به نمایندگی از آنها همراه با اقدامات مستقیم دولت و اقدامات در عمل باشد. ، یک بلوک بیش از 40٪ ایجاد کنید تا ارزشمند باشد.” و همچنین قابلیت حراج با قیمت بالا را دارد.

READ  جهش سوم رشد قیمت مسکن درتهران/بازار اما همچنان راکد

قربان زاده در پایان گفت: اگر شخص یا افرادی قیمتی کمتر از قیمت تابلو را محاسبه یا اعلام کردند قطعا اشتباه است و باید اصلاح شود.

223223


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا