تصاویر | جانشین مدرن و ارزان قیمت ژاپنی-هندی برای پراید و پژو ۲۰۶ !

تحریم صنعت خودرو و ممنوعیت واردات باعث شد تا قیمت ها در بازار افزایش قابل توجهی داشته باشد. از این نظر اخیراً قیمت بازار پراید به عنوان ارزان ترین خودروی بازار ایران به بیش از 200 میلیون تومان رسید که نشان از اوضاع آشفته صنعت خودرو در کشورمان دارد.

افزایش قیمت این خودرو به دلیل کیفیت نامطلوب داخلی به بالای 200 میلیون تومان بسیار غیرمنطقی و غیرقابل قبول است. زیرا با این بودجه می توانید به روزترین و باکیفیت ترین خودروهای بازارهای خلیج فارس را انتخاب کنید.

سوزوکی دیزایر 2022 به عنوان یک سدان شهری کوچک برای بازارهای نوظهور آفریقا، شرق آسیا و خاورمیانه طراحی شد و در طول سال 2021 موفق به ثبت آمار فروش بیش از یک میلیون دستگاه شد که نشان از موفقیت این خودرو دارد. در گذشته شاهد حضور محصولات مختلف با برند سوزوکی در بازار ایران بوده ایم و بسیاری با خودروهای ویتارا و کیزاشی این خودروساز ژاپنی آشنا هستند. بنابراین کیفیت این محصولات برای مشتریان ایرانی ثابت شده و به همین دلیل می توانند ادعای سوزوکی مبنی بر یکسان بودن کیفیت ساخت این سدان کوچک شهری با خودروهای گران قیمت را تایید کنند.

ای کاش سوزوکی 2022

سوزوکی دیزیر در حالی که خودرویی چشم نواز به نظر نمی رسد، قسمت های مختلف بدنه آن به خوبی طراحی و هماهنگ شده اند. علاوه بر این، این خودرو در بخش طراحی داخلی در سطح مناسبی قرار دارد و مورد رضایت بسیاری از مشتریان خواهد بود.

تجهیزات ایمنی

ای کاش سوزوکی 2022

جدای از پراید، سوزوکی دیزایر از نظر تجهیزات ایمنی وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از محصولات داخلی خودرو دارد. این خودرو از تجهیزات ایمنی مهمی مانند کروز کنترل هوشمند، صندلی های ISOFIX، سیستم EBD، ترمز ABS و دو ایربگ ایمنی بهره می برد. علاوه بر این، این سدان جانی موفق به دریافت سه ستاره ایمنی از NCAP اروپا شد.

READ  روزهای آرام مستاجران/ از آهنگ تا پونک اجاره آپارتمان چند؟ + جدول

مشخصات فنی

ای کاش سوزوکی 2022

سوزوکی دیزایر 2022 از یک موتور 2.1 لیتری استفاده می کند که می تواند 90 اسب بخار قدرت تولید کند. شتاب صفر تا 100 این سدان ژاپنی 12.6 ثانیه است. برای مقایسه می توان گفت خودرویی مانند دنا در حالت استاندارد می تواند در 13.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت

ای کاش سوزوکی 2022

هند مهمترین بازار سوزوکی دیزیر 2022 است و مشتریان هندی می توانند این خودرو را با قیمت 540 هزار روپیه (حدود 205 میلیون تومان) خریداری کنند. در ادامه این خودرو با ارزش 33 هزار درهم (حدود 250 میلیون تومان) و مدت بازپرداخت سه ساله در بازار امارات به فروش می رسد. اگرچه سوزوکی دیزایر و پراید قابل مقایسه نیستند، اما در این مقاله به این موضوع اشاره می کنیم که با قیمت خرید پراید می توانید محصولات بسیار با کیفیت و مطمئن تری خریداری کنید.

5858


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا