تسهیلات 100 میلیون تومانی برای رانندگانی که به صورت فعال در حال جابجایی زائران از اربعین هستند.


به گزارش لرستان خبرآنلاین، سحر بابایی راد با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از ابتدا تا پایان اربعین حسینی حداقل هفت سرویس رفته و هفت سرویس به رانندگان برگردانده شده است. پروژه نقل و انتقال زائران دارای محدودیت، مبلغ 100 میلیون تومان با تسهیلات بانکی کم بهره تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین رانندگانی که به صورت مستمر در این طرح خدمات ارائه می کنند در صورت داشتن رتبه منفی تا 10 امتیاز ساده و حذف می شود و مدت زمان تردد افرادی که فقط در جاده های منتهی به مرزها تردد می کنند تا پایان سال خواهد بود. پایان طرح اربعین حسینی به 12 ساعت تمدید شد.

بابایی راد ادامه داد: ثبت ساعت رانندگان به مقاصد مرزی در ایام طرح اربعین حسینی فقط در کلانتری های مبدا و مقصد و اجرای بخشودگی جرائم زیر دو میلیون تومان برای ناوگانی که به صورت مستمر در ایام اربعین خدمات رسانی می کنند. سایر امکانات در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی راهداری لرستان تصریح کرد: همچنین توزیع 20 هزار حلقه لاستیک با قیمت مصوب برای ناوگان که به صورت مستمر در طرح حمل و نقل زائران اربعین حسینی فعال است و حذف عوارض شهرداری در پایانه های ناوگان تا حدود پایان پروژه به عنوان تسهیلات ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعلام شد.

46


منبع

READ  حمایت از طرح های توانمندسازی زنان به عنوان اولویت در فعالیت های مناطق آزاد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا