تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده های داغدیدگان/ به عاملان حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل تسلیت گفته می شود.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آبادان؛ محسن هزعل در پیام تسلیت خود به خانواده های داغدار حادثه تلخ ریزش کلانشهر و مردم شریف آبادان گفت: خدمات و غیره. شهرداری آبادان پای کار آمد و به شهروندان و آسیب دیدگان این فاجعه بزرگ خدمات رسانی می کند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان از مراجع ذی صلاح خواستار بررسی دقیق علت این حادثه شد و افزود: از مقام محترم قضایی و مسئولان ذیربط تقاضا دارم علت حادثه را بدون مزاحمت به دقت بررسی و با متخلفان برخورد جدی کنند. . “

وی افزود: شورای اسلامی شهر آبادان بررسی های خود را در این زمینه آغاز کرده و به زودی نتیجه را به مردم شریف منطقه ارائه خواهد کرد.

هزال از برخورد جدی با عاملان و دست اندرکاران این فاجعه بزرگ خبر داد و گفت: به مردم عزیز آبادان قول می دهم که هیچ گونه اغماض و اطمینانی به عاملان این ضایعه دلخراش نخواهیم داد و در صورت تخلف از طریق شهرداری آبادان. سیستم ما حتما با قوه قضاییه با آنها ملاقات خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمام ملت ایران اسلامی در این مصیبت غم انگیز عزادار هستند و اینجانب بار دیگر به همه مردم آبادان به ویژه خانواده های جانباختگان تسلیت می گویم. خداوند روح بلند و ملکوتی آن عزیز از دست رفته اینها را قرین رحمت و مغفرت باد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان با ارزیابی تمامی دستگاه های خدمات رسان درگیر در این حادثه گفت: جا دارد از تمامی دستگاه ها و شهرستان هایی که برای امداد رسانی اعلام آمادگی کرده اند و عوامل اجرایی خدمات رسانی و کمک رسانی تشکر و قدردانی شود. “برای تشکر.

READ  رفع سیلاب روستای پرسک الشتر با همت راهسازی در کمترین زمان ممکن


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا