بهره برداری از فاز اول بام خاطرات خرم آباد تا پایان سال جاری


به گزارش خبرآنلاین لرستان، سعید فتوحی در تشریح این خبر گفت: بام خاطرات خرم آباد به مساحت 100 هکتار، منطقه ای کوهستانی و گردشگری است که عملیات اجرایی آن از شهریور ماه سال گذشته آغاز شد و هم اکنون عملیات کاوش آن به پایان رسیده و پیمانکار آن به اتمام رسیده است. در حال تکمیل کار ساخت این مجموعه است.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز پروژه توسط سراب دارایی تامین می شود و همکاران در مراحل پایانی انتقال آب هستند، گفت: در این منطقه با ایجاد حوضچه علاوه بر تامین فضای گردشگری، درختان نیز از مزایای آن بهره مند می شوند. آبیاری قطره ای پروژه را شروع کنیم و یک مکان توریستی به شهر اضافه کنیم.

فتوحی افزود: مزیت سقف خاطره نسبت به بام شهربام پاگر این است که آب و هوای خنک فضای مناسبی را برای شهروندان ایجاد می کند، با توجه به اینکه مطالعات زیادی توسط همکاران برای اجرای این پروژه انجام شده است، چهار تا پنج راه دسترسی از جمله. برای بحث کوهنوردی با آخرین استانداردهای پارک کوهستانی ارائه شده است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه وام پشت بام خاطرات خرم آباد با وام جاری به شهرداری ارائه می شود، تصریح کرد: با توجه به کندی روند امیدواریم این پروژه به زودی به اتمام برسد و قطعا پذیرای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در این پروژه هستیم. این پروژه آماده سرمایه گذاری است.

سعید فتوحی در پایان افزود: فاز اول بام خاطره تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و شهروندان شاهد ایجاد فضای جدید گردشگری خواهند بود.

READ  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا