بهبود و ترخیص 28 مصدوم حادثه متروپل / تنها یک مصدوم در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر سعید کریمی معاون وزیر بهداشت در سفری ویژه به استان خوزستان از ساختمان متروپل، بیمارستان های شهید بهشتی و آیت الله طالقانی آبادان و بیمارستان مادر رامهرمز بازدید کرد.

معاون درمان در این سفر که به دلیل شرایط نامساعد جوی به صورت زمینی انجام شد، روند خدمات درمانی مصدومان و بیماران این حادثه را بررسی کرد.

وی پس از بازدید از مراکز درمانی گفت: خوشبختانه اکثر مجروحان پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و تنها یک مجروح حادثه در ساختمان کلانشهر آبادان در بخش مراقبت های ویژه است و سه نفر نیز در بیمارستان بستری شدند. . محفظه های معمولی.”

وی گفت: امیدواریم تعداد کشته ها و مجروحان از این بیشتر نشود، هرچند با توجه به شدت حادثه و آواربرداری کامل ممکن است این آمار تغییر کند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: تمام تلاش کادر درمانی آبادان به کار گرفته شده و بستر مادی بسیج شده است و از نظر خدمات، تخصص های لازم و تجهیزات مشکلی در منطقه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه آبادان از تمامی امکانات لازم برخوردار است اما ما در وزارت بهداشت برای امنیت، تجهیزات بیشتری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار داده ایم.

دکتر کریمی با تاکید بر اینکه برای مداوای مجروحان مشکلی نداریم، افزود: خداوند همه پرسنل بیمارستان، امدادگران، اورژانس و سایر دستگاه های امدادی را که با روحیه جهادی آواربرداری می کنند، عنایت کند.

معاون وزیر بهداشت همچنین از بیمارستان مادر این شهرستان در رامهرمز بازدید کرد.

دکتر کریمی ابتدا از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن گفتگو با پرسنل، روند مراقبت از بیماران در بخش‌های مختلف از جمله اورژانس، اتاق عمل و سایر بخش‌های درمانی را بررسی کرد.

READ  علت تیرگی آرنج و زانو چیست؟

کریمی همچنین از ساختمان جدید اورژانس بیمارستان و ساختمان در حال ساخت سی تی و ام آر آی مرکز درمانی بازدید و دستورات لازم برای تسریع در تکمیل را صادر کرد.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با راه اندازی فضای جدید ساختمان اورژانس بیمارستان مادر، ارائه خدمات در این بیمارستان به حد مطلوب خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور: خطر جدی فروپاشی ساختار پایتخت وجود دارد

444


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا