بنت: بایدن به هر قیمتی شده به دنبال توافق با ایران است

بنت در ابتدای جلسه هفتگی کابینه با انتقاد شدید از توافق با ایران، سپاه پاسداران را تروریست خواند و ادامه داد: این یک سازمان تروریستی نیست. “بسیار گران است.”

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات وارده به جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران گفت: حتی اگر آمریکا سپاه پاسداران را از فهرست سازمان های تروریستی خود خارج کند، رژیم صهیونیستی با آن به عنوان یک سازمان تروریستی برخورد خواهد کرد و به اقدامات علیه آن ادامه خواهد داد. . به عنوان یک سازمان تروریستی

در روزهای اخیر که گمانه زنی هایی مبنی بر امکان توافق میان ایران و مذاکره کنندگان در وین به گوش می رسید، صهیونیست ها سعی کرده اند از هر فرصتی برای ایجاد مانع در مذاکرات استفاده کنند و اخیراً رسانه ها از تصمیم آمریکا برای حذف این مذاکرات خبر داده اند. سپاه پاسداران از لیست سازمان های تروریستی خارج شد و به دنبال تحریک جامعه جهانی علیه ایران است.

بنت در جلسه کابینه گفت: “مثل همیشه، آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند، اعمال ما است، نه گفتار ما.”

وی بدون ارائه هیچ مدرکی گفت: “در سال های اخیر، سپاه پاسداران به کشورهای صلح جو موشک شلیک کرده است. این مشکل فقط برای اسرائیل نیست.” سایر متحدان آمریکا در منطقه هر روز و هر ساعت با این سازمان تروریستی روبرو می شوند.

311311


منبع

READ  عراق از خودروی آمریکایی هامر کپی برداری کرد!/عکس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا