برگزاری دوره آموزشی عمومی مدیریت و آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات در دامگان


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجتبی اکبرپور یکشنبه 7 اسفند 1401 با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی به منظور افزایش مهارت و توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی با محوریت ایام نوروز برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامگان افزود: این دوره آموزشی با مشارکت مانور تاریخی گلشا، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و امور فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد.

اکبرپور افزود: مقوله بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تحقق این امر بدون آموزش و آموزش در این زمینه امکان پذیر نخواهد بود.

وی ارتقای کسب و کار هنرمندان و صنعتگران هنرهای سنتی و صنایع دستی را از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل این دوره ها و ارائه آموزش های لازم به صنعتگران شاهد رشد بیشتر صنعتگران باشیم. در آینده در تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش. در شهرستان دامگان صنایع دستی باشیم.

در این دوره آموزشی که با تدریس دکتر امیرنظام نصیری برگزار شد، 41 هنرمند صنایع دستی در دوره شرکت کردند و گواهینامه آموزشی دریافت کردند.

46


منبع

READ  سیرجان صاحب خانه هنرهای رزمی می شود
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا