برنامه ویژه پرسپولیس برای شکستن رکورد مجیدی و استقلال


پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر، توقع سرخپوشان پایتخت برای تکرار قهرمانی در این فصل را بالا برده است.

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر با 48 امتیاز با 6 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال تهران در رده دوم قرار دارند. این موضوع بر حساسیت دربی پایتخت 98 که پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود، افزود.

پرسپولیس برای کاهش فاصله امتیازی خود با رقیب سنتی خود چاره ای جز قهرمانی در استقلال ندارد تا بتواند قهرمانی پرسپولیس را به تعداد خاطره انگیزی از هواداران به ارمغان بیاورد و نماد «6» را برای همیشه برای این تیم بسازد.

حساسیت دیدار مقابل استقلال تهران مثل همیشه نه تنها برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده است، بلکه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه نیز توجه ویژه ای به این بازی دارند تا بتوانند جادوی شکست ناپذیری فرهاد مجیدی با استقلال را بشکنند. فصل

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا چهارشنبه شب بین 12 تا 18 درصد کل قراردادها را به حساب تمام اعضای تیم واریز می کند تا دیگر خبری از ناراحتی آنها از مشکلات مالی نباشد.

یحیی گل محمدی نیز قصد دارد با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی با نفت مسجدسلیمان وارد زمین شود تا بازیکنان نیمکت نشین با انرژی بیشتری برای دربی آماده شوند.

تلاش زیاد پرسپولیس برای قهرمانی استقلال تهران بیش از پیش مشهود است چرا که پیروزی احتمالی استقلال نه تنها فاصله دو تیم را کم می کند، بلکه رکورد عدم باخت استقلال در این فصل را نیز می شکند تا یحیی برای دومین بار فرهاد مجیدی را شکست دهد و آن را پاک کند. خاطرات تلخ باخت به تیم بعد از ضربات پنالتی.

READ  روزی که کبد و کلیه بازیکن پرسپولیس اهدا شد/عکس

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت 17:30 پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

258 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا