بررسی مشکلات کارکنان شرکت گاز شاهرود


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید جواد حقیقت حسینی به همراه معاون بهره برداری و اعضای هیأت مدیره با حضور در اداره گاز شاهرود و توابع آن ضمن تقدیر از زحمات کارکنان، فرصتی را برای بیان درخواست ها و پیشنهادات آنان فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با تاکید بر اتحاد و همدلی شکل گرفته در بین همکاران اداره گاز شاهرود گفت: بزرگترین سرمایه این شرکت سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی آن است و برای انجام کارهای بزرگ نیازمند ایجاد اتحاد و همدلی در خط مقدم هستیم. همه فعالیت‌های ماست و همه باید در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زا» تلاش کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب بیش از پیش پیش برویم.

وی رسیدگی به دغدغه ها و تلاش های کارکنان را یکی از مهمترین موضوعات و اولویت های مدیریت عالی سازمان عنوان کرد و افزود: حمایت مناسب از نیروی انسانی سازمان که منجر به رضایت شغلی و افزایش بهره وری می شود از مهمترین برنامه ها است. خطاب به مدیران ارشد شرکت؛ روحیه توصیه و احترام به کارکنان باید در تمامی اقشار مختلف شرکت نهادینه شود.

در پایان کارکنان ادارات گاز شاهرود، بسطام، مجن و کلاته خیج با ارائه گزارش به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات خود برای پیشرفت پرونده ها و دغدغه های خود در موضوعات مختلف پرداختند. با جمع بندی مطالب مطرح شده و موضوعات مربوط به حوزه ها تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است.

48


منبع

READ  ۲۴۱ ت ک ت گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ ت ت ت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا