بازنشستگان بخوانید/ جزئیات جدید قرارداد بیمه بازنشستگی تکمیلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینمحمود مرتضایی فرد گفت: قرارداد بازپرداخت هزینه های درمانی مستمری بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی سابق از اول فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال 1401 اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه “زمان ثبت نام یا حذف و اضافه شدن مشمولان به این خدمت از تاریخ 1 فروردین 1401 لغایت 31 خرداد 1401 به مدت سه ماه تعیین شده است”، افزود: متقاضیان صرفاً می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ملی این خدمات را دریافت کنند. صندوق بازنشستگی. در سایت sabasrm.ir (دپارتمان خدمات بیمه ای) و بدون مراجعه حضوری و صرفاً از طریق رایانه، ثبت نام یا حذف و افزودن افراد جدید انجام می شود. در این طرح امکان ثبت درخواست بازنشستگان از طریق تلفن همراه وجود ندارد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری سهم سرانه در قرارداد نوروزی را 45 هزار تن اعلام کرد و گفت: در قرارداد 1401 سقف پوشش خدمات جبرانی نسبت به قرارداد قبلی 30 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: قرارداد جدید در قالب خسارات پزشکی است و مقام پیمانکاری تنها موظف به محاسبه و تعیین میزان خسارت است و صندوق بازنشستگی کشوری بابت سودآوری شرکت ها و سهم مستمری بگیران خسارت پرداخت خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه آخرین مرحله ثبت نام متقاضیان یا ثبت درخواست انصراف، حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت «نشانی محل سکونت دارندگان مستمری اصلی» است، بنابراین متقاضی باید آدرس ثبت نام کند. و شماره موبایل به صورت صحیح و دقیق اصلاح شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان گفت: «جزئیات طرح به طور کامل در صفحه ثبت نام، حذف و اضافه درج شده است و متقاضیان متن را با دقت مطالعه کنند.» و 75013 (آتیه) سازان حافظ) با پیش شماره 021 آماده پاسخگویی به قرارداد جدید می باشد.

READ  بخشنامه جدید سازمان مالیاتی مبنی بر ورود ارز به کشور

جزئیات جدید قرارداد بیمه تکمیلی مستمری بگیران شروع ثبت نام از متقاضیان

223227


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا