اولین زن میلیاردر در دنیای ورزش کیست؟


سرنا ویلیامز به لطف سرمایه گذاری هایش می تواند اولین زن ورزشکار میلیاردر شود. 23 بار قهرمان کلاه ایمنی ایالات متحده، 111 میلیون دلار جمع آوری کرده و در بیش از 50 استارتاپ سرمایه گذاری کرده است.

ویلیامز به مجله بلک اینترپرایز گفت: “می دانستم که می خواهم یک صندوق ایجاد کنم، اما برعکس عمل کردم، از سرمایه خود استفاده کردم و رکورد زدم و با همه آشنا شدم.” کمتر از دو درصد از کل پول VC به زنان تعلق می گیرد؟ من واقعاً می خواستم تا آنجا که می توانم در VC تفاوت ایجاد کنم. و تنها راه برای تغییر این اعداد این بود که فردی باشیم که چک های بزرگ را نوشته است.

76 درصد از شرکت‌های سرنا ونچرز منشأ اقلیت دارند، از جمله زنان (53 درصد) و کارآفرینان سیاه‌پوست (47 درصد). این یک مأموریت قهرمانانه ایالات متحده است که تلاش می کند با اقدامات ملموس اوضاع را تغییر دهد.

سرنا در سال 2016 در UFC سرمایه گذاری کرد و در سری تناسب اندام تونال با لبرون جیمز و مایک تایسون به رقابت پرداخت. پس از سرمایه گذاری در سال 2019، Tonal از 45 میلیون دلار به بیش از 1.6 میلیارد دلار افزایش یافت. سرنا و خواهرش ونوس نیز دارای سهام در دلفین های میامی هستند که از 1 تا 3.4 میلیارد دلار متغیر است.

سرنا با سرمایه شخصی خود مدارسی برای کودکان در آفریقا ساخت و بنیاد سرنا ویلیامز را راه اندازی کرد. به گفته اندرو پتکش از Post Petkesh، سرنا ممکن است طی چند سال آینده شاهد افزایش ارزش خالص خود باشد. پتکاس گفت که سرینا بیش از 15 میلیون دلار در سال تنها از طریق تأمین مالی درآمد دارد.

READ  قلب جهانبخش برای هواداران تیم‌ملی/عکس

سرینا در حال حاضر دارایی خالص 225 میلیون دلاری است. و همچنین به یاد داریم که پس از تمام شایعات، لوئیس همیلتون اعلام کرد که آماده است برای خرید چلسی با سرنا ویلیامز پیشنهاد دهد. همیلتون گفت: “من طرفدار این ورزش هستم و فوتبال مهم ترین ورزش در جهان است.” چلسی یکی از مهم ترین باشگاه هاست. من در مورد این فرصت شنیدم و گفتم: وای، این یک فرصت عالی است و من سعی می کنم از آن استفاده کنم.

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا