اهدای جایزه بهترین روابط عمومی روابط عمومی منطقه آزاد قشم


به گزارش خبرآنلاین قشم، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: این جایزه پس از بررسی و تحلیل دستاوردهای روابط عمومی در پوشش خبری، با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مدیران ارشد سازمان، تلاش می کند تا سازمان را در ارائه خدمات عالی، پاسخگویی به افکار عمومی و تلاش برای ایجاد همبستگی در مجموعه سازمانی.

وی ادامه داد: روابط عمومی در دنیای امروز نمی تواند نشان دهنده شیوه سنتی استفاده از مورد قبلی باشد و گذار به مفاهیم جدید و سبک کاری جدید در حوزه کاری از دیگر شاخص هایی است که منجر به تجلیل و پاداش روابط عمومی می شود. قشم به منطقه آزاد تبدیل شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی روابط عمومی ها با نگاه محدود نمی توانند موفق شوند و باید نگاه فراملی و فراملی داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و فلسفه تشکیلات مردمی را به درستی ارائه دهند و به اهداف برسند. مراحل

وی افزود: همکاران ما در روابط عمومی منطقه آزاد قشم در تلاش هستند تا با استفاده از ابزارها و روش های کاری نوین در برندسازی سازمان و جزیره زیبا و وسیع قشم قدم های جدیدی بردارند و خوشبختانه این تلاش ها و نوآوری ها دور از دسترس نیست. کارشناسان: «در نهایت منجر به دریافت جایزه از یکی از معتبرترین رویدادهای این حوزه شد.

بنابراین گزارش، اولین جشن روابط عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیران روابط عمومی و ارشد برگزار شد. اساتید و صاحب نظران این رشته در تالار وحدت.

READ  صدور 3 مجوز گردشگری روستایی در مازندران


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا