امضای پیش نویس تفاهم نامه ورزشی بین آکادمی بلگراد و ورزش و جوانان آذربایجان غربی


پیش نویس تفاهم نامه همکاری های ورزشی بین آکادمی ورزش صربستان و آذربایجان غربی بین رئیس آکادمی و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی امضا شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیهدف از امضای این تفاهم نامه گسترش فعالیت ها و همکاری ها در حوزه ورزش و سرمایه گذاری های ورزشی است.

تبادل تیم های ورزشی بین دو کشور، برگزاری اردوهای آموزشی و تدارکاتی در رشته های مختلف ورزشی، تبادل دانش در زمینه ورزش با اعزام مربیان و داوران، برگزاری مسابقات ورزشی مطابق با مقررات بین المللی، همکاری داوران تیم های مهمان در طول مسابقات، همکاری در گردشگری از دیگر مفاد این تفاهم نامه می توان به سرمایه گذاری در بخش ورزش، برگزاری مسابقات ورزشی چند جانبه، تورنمنت های بین المللی و اردوهای مشترک ورزشی، بازدید متقابل روسای سازمان های ورزشی، هزینه سفر و اسکان میهمان توسط میزبان اشاره کرد.

همچنین مقرر شد پس از بحث کارشناسی و تخصصی در کارگروه مربوطه و جلسه و تایید مقامات دو کشور و پس از جمع بندی نهایی، پروژه در صربستان (بلگراد) تکمیل شود.

در مراسم امضای پیش نویس تفاهم نامه همکاری بین آکادمی ورزش صربستان و ورزش و جوانان آذربایجان غربی که با حضور روسای 15 هیئت ورزشی منتخب استان و روسای ادارات شهرستان ها، روسای هیئت ها و ادارات برگزار شد. دیدگاه ها و خواسته های آنها .


منبع

READ  40 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی هرمشهر در آذربایجان غربی اجرا می شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا