افشاگری رسانه های عربی در مورد فساد زلنسکی

«خانین الشولی» مجری برنامه السا (ساعت) شبکه العربیه گفت: زلنسکی حتی قبل از فعالیت سیاسی خود در سریال «خدمتکار مردم» در نقش یک مبارز عدالت خواه بازی می کرد. “، از فسادی که در جامعه اوکراین گسترش یافته است، سود می برد. مجری العربیه از داده های پرونده “پاندورا” به عنوان یکی از قسمت های فعالیت فاسد زلنسکی یاد می کند.

وی در ادامه گفت: بر اساس این اسناد، زلنسکی از سال 2012 تاکنون در مدیریت چند شرکت خارجی فعالیت داشته است که در این شرکت ها به همراه دوستان قدیمی خود که در ساخت فیلم «خدمتکار مردم» در سال 2015 به او کمک کردند، مشغول به کار بوده است.

العربیه یادآوری می کند که در میان شرکای زلنسکی، دستیار اول او سرگئی شفیر و رئیس سابق سرویس امنیتی اوکراین ایوان باکانوف بودند. به گفته این کانال، این شرکت ها برای خرید آپارتمان های “بسیار گران” در لندن از جمله آپارتمانی در کنار موزه شرلوک هلمز در خیابان بیکر استفاده شده اند.

مجری برنامه شبکه العربیه با لبخند گفت: به نظر می رسد شرلوک هلمز به طور اتفاقی فساد اوکراین را کشف کرده است.

مجری این برنامه همچنین به بینندگان یادآور شد که در قسمت های گذشته از روابط فاسد زلنسکی با پسر رئیس جمهور فعلی آمریکا، هانتر بایدن نیز صحبت کرده است.

مرکز مطالعات فساد و جرایم سازمان یافته در سال 2021 با استناد به پرونده پاندورا گزارش داد که زلنسکی از شرکت های خارج از کشور برای فعالیت های تجاری خانواده اش در خارج از کشور استفاده می کند. شفیر و باکانوف نیز در این فعالیت ها حضور داشتند.

READ  کاهان: سربازان زلنسکی در جنگ علیه روسیه همجنسگرا هستند

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا